Centura Caransebeş – între incompetenţă, minciună şi subminarea economiei naţionale

1

Confederaţia Naţională Rutieră (CNR) trage încă o dată un semnal de alarmă asupra situaţiei cu care se confruntă transportatorii rutieri de când s-a închis pentru reparaţii şoseaua de centură a Caransebeşului, ei fiind siliţi să facă un ocol imens sau să plătească o taxă de acces în oraş, instituită de autorităţile locale. Redăm integral comunicatul (cu titlu cu tot) remis redacţiei din partea CNR şi semnat de Augustin Hagiu, care ne-a pus la dispoziţie şi fotografii de pe şantierul abandonat. 

“În data de 18.07.2013, doi reprezentanţi ai CNR au participat la o întrevedere cu primarul Caransebeşului, dl. Ion Marcel Vela. Din discuţii reiese că rezolvarea situaţiei în care se află firmele de transport se lasă aşteptată, în timp ce banii acestora curg în continuare în conturile primăriei.

Mai mult, cei doi reprezentanţi ai CNR au descins la şantierul… gol! Nici urmă de utilaje, nici urmă de muncitori! Nişte gropi săpate strategic stau mărturie a incompetenţei şi a delăsării CNADNR în a rezolva o problemă ce intră în  sfera lor de atribuţii!

Pe noi nu ne interesează jocurile lor de culise, cine cui şi când plăteşte! Ştim doar că Primăria Caransebeş a intrat în posesia segmentului de drum ce traversează municipiul, prin HG 84/2011, când Ministrul Transporturilor a cedat secţiunea DN6 (E70) către Consiliul Local Caransebeş.

Situatia este hilară, deoarece centura Caransebeş NU A FOST ÎNCĂ RECEPŢIONATĂ de către CNADNR! Cine a autorizat această predare, atât timp cât, oficial, centura Caransebeş nu există?!?

centura caransebes 6

Pozele făcute la “şantierul în lucru (?)” le facem publice deoarece din ele se vede clar că termenul de 31.07.2013 pentru predarea podului reparat este o utopie.

Cine plăteşte pentru toată această situaţie generată de incompetenţă?

De fiecare data ca şi acum… transportatorii.

centura caransebes 3

Ocoliri de sute de km, şpăgi la Poliţia locală sau taxe la primărie, toate reprezintă soluţii la îndemâna firmelor de transport care încearcă să supravieţuiască făcând slalom printre restricţii şi taxe.

centura caransebes 2

Toate se întâmplă pentru că CENTURA CARANSEBEŞ nu trebuia inaugurată, iar E70, ale cărui indicatoare “păzesc” cu străşnicie noul “bulevard” răsărit peste noapte din două hârtii şi o Hotărâre de Guvern, trebuia să îşi păstreze tronsonul vechi până la recepţia finală a lucrărilor de pe centură”.

centura caransebes

1 COMENTARIU

  1. Simtiti ca ceva nu e in regula cu asta? sunem in Romania si totul este posibil. CNADNR da ruta ocolitoare prin munti – mai avem putin si circulam putin Ungaria, Bulgaria, Serbia. Vedeti si DN 73 inchit peste 16 to din cauza unui pod la Dambovicioara, DN 66 inchis peste 30 to din cauza unui pod la Petrosani si asemenea exemple pot continua la nesfarsit.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.