Compania UNION TANK Eckstein GmbH & Co. KG (UTA) își dezvoltă orientarea internațională: după înființarea unei filiale proprii în România anul trecut în noiembrie, furnizorul de carduri de combustibil şi servicii a inaugurat acum o nouă locație în Praga. Începând cu data de 1 mai 2016 piața din Cehia este coordonată mai intens prin vânzările generate prin propria sucursală.
„Datorită poziției geografice centrale şi a industriei puternic dezvoltate, Republica Cehă este o piață de dezvoltare importantă cu un potențial ridicat“, explică Gabriel Moulènes, care în calitatea sa de Area-Manager pentru Europa Centrală şi de Est este responsabil pentru dezvoltarea afacerilor companiei UTA la fața locului.
La urma urmei în Cehia existau în 2014 deja un număr de 31.800 de societăți transportatoare cu peste 105 000 camioane cu un tonaj de peste 3,5 tone, dintre care conform unui studiu al companiei Consultic peste 5 700 utilizează carduri de combustibil şi servicii.
„Deoarece clienții noștri se așteaptă să li se ofere pe plan internațional oferte şi servicii vaste şi complete de la una şi aceeași companie, am considerat că este oportun să ne dezvoltăm şi în continuare oferta noastră de servicii din Cehia“, relatează Moulènes.
De asemenea, compania UTA consideră că există un potențial ridicat în cooperarea cu partenerii de afaceri strategici Daimler şi Edenred care cu produsele lor au înregistrat în Cehia un real succes şi care de altfel acționează pe piață şi ca un canal suplimentar pentru vânzări.
Conform indicelui de performanță logistică a Băncii Mondiale, Cehia se numără printre cele mai atractive locații pentru activități de logistică de pe continent şi în afară de aceasta aproape o treime din activitățile de export sunt derulate cu Germania, aceasta fiind deci cel mai important partener în derularea afacerilor comerciale.
În consecință cresc şi cantitățile de mărfuri care sunt transportate peste granița comună. Un alt factor important este acela, că Cehia depune eforturi pentru o diversificare geografică mai puternică a exporturilor sale prin creșteri semnificative și pe piețele din afara Uniunii Europene, datorită acestui fapt compania UTA se așteaptă la o dezvoltare a internaționalizării și la o creștere a cotelor de piață.
Prin intermediul sistemului de carduri al companiei UTA peste 84 000 clienți pot alimenta în întreaga Europa fără a plăti în numerar, pot deconta taxele de drum şi pot utiliza nenumărate alte servicii necesare în timpul deplasărilor: Rețeaua companiei UTA cuprinde peste 52 000 stații în 40 de țări europene.
Actualmente, compania UTA dispune în Cehia de peste 1 200 locații în care sunt acceptate cardurile – dintre acestea aproximativ 850 stații de benzinărie marca Slovnaft, OMV, Benzina, CEPRO şi multe alte stații de benzinărie independente. Informație de presă Titlu imagine: Volker Huber, CEO UTA (left), Martin Máša, Country Manager UTA Czech Republic (right) Informații despre UNION TANK Eckstein UNION TANK Eckstein GmbH & Co. KG (UTA) se numără printre principalii furnizori de carduri de combustibil şi de servicii din Europa.
Prin intermediul sistemului de carduri UTA clienţii comerciali pot alimenta în peste 52.000 de staţii din 40 de ţări europene, indiferent de marcă şi fără numerar, de asemenea pot utiliza şi alte servicii în sistem de aprovizionare în tranzit.
Printre acestea se numără, spre exemplu, decontarea taxei de drum, operaţiuni de servisare, servicii de asistenţă rutieră, precum şi restituirea taxei pe valoare adăugată şi a taxei pe uleiuri minerale. Compania fondată în 1963 de către Heinrich Eckstein este deţinută majoritar de membrii familiei (reprezentată de către familiile Eckstein şi van Dedem) în procent de 51%, ceilalţi acţionari fiind Edenred SA (34 procente) şi Daimler AG (15 procente).
Sediul central se află în Kleinostheim/Main. Cei circa 400 de angajaţi din grupul UTA contribuie la realizarea unei cifre de afaceri anuale de aproape 2,6 miliarde Euro. UTA a fost desemnată şi aleasă deja pentru a zecea oară la rând de către agenţia de rating ServiceRating, de către Institutul de administrare a societăţilor printr-o abordare orientată către piaţă din Mannheim (IMU), de către Institutul de sondare a opiniei YouGov şi de către publicaţia economică „Handelsblatt“ ca fiind prestatorul de servicii cu cea mai bună orientare spre clienţi şi servicii din Germania.
Detalii, la www.uta.com