Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, și directorul general al CNAIR, Narcis Neaga, au fost huiduiți, în 12 mai, de șoferii care așteptau la coadă să treacă de șantierul reparațiilor la podul de peste râul Argeș, pe Autostrada A1 București – Pitești, la km 36.
Răzvan Cuc nu a găsit niciun muncitor la lucru, dar circulația era restricționată pe o singură bandă de mers și coloana de mașini care aștepta să treacă peste pod se întindea pe câțiva kilometri.
Când i-au văzut pe Cuc și Neaga, șoferii care apucau să treacă i-au claxonat și huiduit: “Să nu mai furați, bă! Huooo!”.
Ministrul s-a declarat “dezamăgit” de constructor și a convocat chiar în cursul zilei comisia care se ocupă de acest obiectiv.
”Am strâns comisia aici, se întâlnesc, le-am dat termen, vin cu soluția, constructorul are termenul lui nou și să finalizeze ce au de făcut (…) Noi nu avem week-end în infrastructură. Singurul lucru care îi va susține în funcții, în perioada mandatului meu, va fi munca pe care o vor depune. Dacă cineva are impresia că are alte conexiuni sau alte relații sau că eu voi ceda la presiuni, se înșală amarnic: pleacă acasă toți, indiferent de consecințe. Dacă nu stau pe șantier și nu fac ce le spunem noi (el și directorul general al CNAIR, Narcis Neaga – n.r.), pleacă acasă. E simplu”, a amenințat Cuc.
“CNAIR are câteva regionale care se ocupă de aceste autostrăzi. Unul dintre directorii care se ocupă de aceste regionale este domnul Dinu (…) Eu nu văd ca un director de DRDP să se ducă doar la birou, să bea o cafea la ora 9.00, să semneze actele pe care le are de semnat și apoi, pe la ora 14.00, pleacă acasă. Nu, ei trebuie să fie proactivi, să vină la domnul Neaga și să spună: domnul Neaga vreau să vă cheltuiesc toți banii anul acesta. Vreau să îmi mai dați bani, vreau să încep modernizarea la autostradă. Asta trebuie să facă directorii. D-aia au un puhoi de oameni în subordine. Dacă nu îi pot coordona, atunci schimbăm directorii. Este foarte simplu. Acesta este testul directorului Dinu: are o lună să finalizeze podul. Nu îl finalizează, s-a terminat și cu constructorul, și cu Dinu, cu toată lumea”, a continuat amenințările ministrul Transporturilor.
Daniel Dinu, directorul DRDP București, a îngăimat: „Avem soluții, lucrăm, suntem în grafic. De mâine o să vedeți că se lucrează”.
Întrebat de jurnaliști ce le spune oamenilor care îi înjură, Dinu a răspuns: “Trebuie să reparăm podul, asta le spunem, că tre’ să reparăm podul”.
Reparația podului peste Argeș a fost atribuită de Direcția de Drumuri București firmei Luconsa BM SRL. Lucrarea a început pe 31 octombrie 2018 și trebuie finalizată pe 1 august 2019.