Podul de pe DN 39, la Agigea (la km 8+988 ), va fi închis complet începând de la 1 septembrie, după 3 ani de la debutul lucrărilor de reabilitare, când CNADNR a interzis accesul camioanelor, cu promisiunea că va finaliza șantierul după un an, în 2014.
De atunci au mai trecut doi ani iar circulația se desfășoară în continuare cu restricții.
“De la 1 septembrie avem în plan închiderea totală a circulației pe acest pod și să se intre în plin cu lucrări de execuție. Mai sunt două hobane de schimbat și până la sfârșitul anului să redeschidem traficul în condiții normale, pe două benzi, în condiții de siguranță. În paralel cu deschiderea traficului, vor mai fi lucrări de întreținere de genul protecții corozive, vopsitorii, dar se pot executa fără probleme”, a spus Homor duminică, la Digi 24.
El susține că aceste lucrări au reprezentat o prioritate a mandatului său pe care l-a început la CNADR, interimar, în decembrie 2015, la puțin timp de la numirea Guvernului Cioloș.
“Podul de la Agigea e un pod a cărui reabilitare a început de foarte mult timp. Lucrările au fost sistate în 2014, deci e o problemă istorică acolo. De la începutul anului, podul de la Agigea a fost pe lista mea de priorități top 3 (alături de groapa de pe autostrada Sibiu Orăștie și DN 76 Deva Oradea)”, a precizat el.
Magda SEVERIN
Podul acela este in reabilitare de cind l-a facut poporul roman basculagiu pe vremea lui Ceausescu! Cea mai buna solutia ar fi aruncarea lui in aer si reconstruirea sa! Si mai bine ar fi daca in momentul exploziei ,pe pod s-ar afla majoritatea politicienilor romani!. Ar fi o definitie clara a lipsei de risipa!