Magister Software România, dezvoltatorul suitei software pentru retail SmartCash Retail Management System își consolidează echipa prin numirea Dianei Ionescu în funcția de Specialist PR & Marketing, începând cu luna iulie 2016.
Din noua poziție, cu o experiență de peste 8 ani de zile, Diana Ionescu va coordona activitățile pentru întreg portofoliul de produse Magister Software.
„Având cunoștințe relevante atât în comunicare, cât și în marketing, Diana Ionescu va coordona activitățile de promovare și comunicare ale companiei aducând departamentului nostru de marketing o notă de profesionalism și seriozitate, multumită vastei experiențe anterioare”, a menționat Dor Bujor, CEO Magister Software România.
Diana Ionescu a ocupat anterior poziția de Specialist Marketing în industria de publishing și este absolventă a studiilor universitare de masterat, specializarea Comunicare și relații publice în cadrul Universității Ecologice din București.
“Cel mai dificil lucru este adaptarea la o nouă industrie, schimbarea domeniului și a tipului de marketing. Până acum am avut contact cu domeniile juridic, financiar, economic iar acum am ajuns în domeniul software, specializat pe retail. Consider că este important să ai încredere în tine, să riști, să te regăsești în comunicarea brandului respectiv și să simți că poți aduce un plus valoare echipei din care faci parte.
Deși nu sunt încă familiară cu toate produsele software pe care le promovăm, mă încântă ideea de a lucra într-o companie care investește în zona de inovație, cu scopul de a veni în întâmpinarea cerințelor emergente de pe piața de retail”, a declarat Diana Ionescu.
Magister Software este o companie cu capital integral românesc, fondată în anul 2002. Producătoare a popularei platforme pentru retail, SmartCash® Retail Management System, Magister Software oferă soluții la cheie pentru retail, concentrându-se pe nevoile și așteptările comercianților mici și mijlocii.
Magister Software are sediul în București, 48 de reprezentanțe comerciale și 31 de parteneri certificați pe teritoriul Romaniei. Din anul 2004 compania a demarat procesul de certificare a companiilor partenere pentru a asigura o calitate omogenă a serviciilor furnizate la nivelul întregii țări. În prezent, certificarea companiilor se realizează anual printr-un amplu proces de licențiere profesională a personalului, practică unică în branșa furnizorilor de soluții pentru retail din România.
Magister Software este Partener Certificat Microsoft®, Partener Motorola® Solutions si Intel® Technology Provider. În ceea ce privește parteneriatele strategice cu alți furnizori de soluții, Magister Software colaborează strâns cu companii de renume care au permis integrarea celor mai avansate tehnologii. Printre acestea se numără platforma de Business Intelligence QlikView™, platforma de tranzacții electronice PayZone™ sau platforma de plăți cu telefonul mobil SEQR™.