Agenția de turism Eturia, specializatǎ în destinaṭii exotice, a vândut anul trecut vacanțe în cele mai inedite și îndepărtate locuri din lume, realizând o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro.
Față de anul anterior, agenția se situează la un nivel similar, trendul general fiind de ușoară creștere.
Anul trecut, 3.100 de români au apelat la consultanții Eturia pentru a-și achiziționa excursii în destinații exotice și vacanțe personalizate.
Top 3 cele mai scumpe vacanţe achiziţionate de români in 2014
Cele mai scumpe vacanțe vândute în cadrul agenției anul trecut, au fost în zone precum America, Maldive sau Ecuador și au depășit 25.000 euro. Pachetele au inclus vacanțe personalizate, create la cerere pentru clienții agenției.
- 31.000 euro – circuit în SUA care a combinat Coasta de Vest și Coasta de Est (o familie cu 2 adulți și 2 copii, zboruri de linie la clasa business cu toate taxele incluse, hoteluri de 5 stele);
- 28.000 euro – circuit de o lună în Africa pentru 2 adulți (Namibia, Africa de Sud, Botswana, Zambia, Kenya, Tanzania și Uganda)
- 25.000 euro – circuit de 20 zile în Ecuador & Galapagos și Columbia (3 adulți, zboruri de linie la clasă economy cu toate taxele incluse, hoteluri de 4 stele).
Profilul românului amator de vacanţe exotice
Turiștii români care aleg destinațiile exotice au vârsta cuprinsă între 30 și 50 de ani și fac parte din middle și top management sau sunt antreprenori, cele mai întâlnite profesii fiind de avocat sau medic.
Aceștia au un venit mediu spre high, între 1.000 și 3.000 de euro pe lună, și preferă să meargă în concedii de două ori pe an, în sezonul de vară și de iarnă. De cele mai multe ori, astfel de excursii se fac în cuplu sau în familie.
Eturia (www.eturia.ro), gândită ca agenție tailor made, a vândut în cei 7 ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanță personalizate și destinații exotice. 75% sunt clienți Eturia sunt clienṭi fideli. Fără a fi considerată o agenție de turism exclusivistă, ofertele sale includ la ora actuală 150 de destinații din întreaga lume, cele mai solicitate fiind Republica Dominicană, China și Cuba.
Înființată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcții principale de business: vacanțe personalizate pentru turiștii cu bugete medii de vacanță, vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif și vacanțe de lux pentru clienții care doresc destinații mai puțin accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro. (M.S.)