Constructorul foloseşte din plin vremea favorabilă pentru a lucra pe toate fronturile la lotul 2 al autostrăzii A1 Timişoara – Lugoj. Se toarnă asfaltul de uzură pe ultimii 11-12 km, pe sensul de mers spre Timişoara, şi ar mai fi necesare vreo 10 zile de vreme uscată, caldă, pentru a finaliza această fază determinantă din proiect.
Se lucrează şi la cele patru spatii de serviciu (câte 2 pe sens), se montează ultimii metri de parapet metalic, zid antizgomot, se trasează marcaje şi s-au instalat la nodul Topolovăţ primele panouri de dirijare pe structură metalică.
Totodată, aici se montează şi parapeţii metalici, urmând turnarea ultimilor metri pătrati de asfalt de uzură. Astfel, ar putea fi daţi în exploatare cei 6 km de autostradă, de la km 73-79 (overpasul Sanoviţa), care ar valorifica cu prioritate şi cei 10 km din lotul 1 Lugoj Deva, terminati din decembrie 2013 dar nefolosiţi în lipsa unei bretele de acces şi a uneia de coborâre, la overpasul Sanoviţa.
Terminarea acestui lot de 25,6 km, de la nodul Remetea Mare până la Sanoviţa, este intenţia declarată a constructorului, dar şi marea dorinţă a tuturor şoferilor, fapt ce ar scoate un trafic de coşmar din oraşul Recas şi alte 6 localităţi timişene.
În plus, Lugojul ar deveni al 4-lea oraş bănăţean cu legatură directă pe autostradă cu Europa centrală şi de vest.
Marius Popovici