Ca parte integrantă a strategiei de comunicare a modelului Mercedes-Benz Viano, GolinHarris a coordonat un proiect pilot care a presupus dezvoltarea unui parteneriat între Mercedes-Benz România și InterContinental București. Astfel, turiștii aflați în Capitală au avut șansa de a îmbina două experienţe: cele mai confortabile şi elegante plimbări oferite de Mercedes-Benz Viano, prin serviciul de concierge, şi cea mai bună alegere de cazare, oferită de Hotel InterContinental.
“Mercedes-Benz Viano este soluția excelentă atât pentru călătoriile din timpul liber, cât și pentru cele de business, fiind un veritabil birou mobil, iar InterContinental este una dintre destinațiile preferate ale oamenilor de afaceri care vizitează Bucureștiul. Prin acest proiect, am vrut să oferim jurnaliștilor și bloggerilor un preview al serviciilor oferite de cele două companii, iar conceptul propus de GolinHarris a reprezentat modalitatea perfectă pentru a demonstra acest lucru”, a declarat Ioana Lemnaru, Sales & Marketing Manager Vans, Mercedes-Benz România.
Echipa GolinHarris a organizat o serie de evenimente speciale dedicate bloggerilor și jurnaliștilor de auto, business și lifestyle. Astfel, participanții au beneficiat de un tur dedicat cu Mercedes-Benz Viano, alături de Chief Concierge InterContinental, și au fost cazați pentru o noapte la hotel, având acces la toate facilitățile premium oferite.
În plus, toți jurnaliștii și bloggerii au participat la o cină specială, alături de invitați surpriză – Cătălin Ștefănescu și Andi Moisescu, împreună cu reprezentanții Mercedes-Benz România și InterContinental București.
„Mercedes-Benz Viano și hotelurile de lux sunt « a match made in heaven », transportul elegant al invitaților fiind o prioritate pentru locațiile care pun cu adevarat preț pe confortul oaspeților. Colaborarea cu InterContinental, născută în mod firesc, a fost «condimentată» cu serviciul de concierge al hotelului, datorită căruia cei implicați în campanie au vizitat Bucurestiul într-un mod total nou. Reacțiile lor ne-au arătat că am reușit să îi surprindem cu informații noi, neștiute, completate cu o sesiune de răsfăț”, a declarat Alina Popa, Head of Consumer Division, GolinHarris.
Echipa GolinHarris a fost formată din Alina Popa (Head of Consumer Division), Ana Trif (Senior Manager), Raluca Duță (Community Manager), Diana Bucuroiu (Community Manager) și Cătălina Ion (Media Associate).
Despre GolinHarris
GolinHarris Bucureşti este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 50 de birouri în America, EMEA si APAC.
Portofoliul de clienţi GolinHarris București include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploieşti, Bancpost, BASF, Caroli Foods, Centrofarm, Colgate-Palmolive (România), Crucea Roşie Română, Electrolux, Focus Copii Dispăruţi, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanța București, PeliFilip, PepsiCo, Schneider Electric România, Salesianer Miettex, SofMedica, Titan, tocmai.ro, Transavia, URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, Vicomte A., X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).
GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, MobileWorks şi Medic One şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock. (M.S.)