La finalul anului 2015, a implementat o nouă structură organizaţională în linie cu strategia companiei la nivel global, având în vedere focusul extins privind nevoile clienţilor şi aşteptările acestora. În prima etapă a procesului, diviziile Passenger Car şi Commercial Vehicle au fost separate.
Începând cu 1 August 2016, cea de-a doua etapă a schimbării organizaţionale a fost implementată, astfel că structura Mercedes-Benz România integrează trei divizii – Passenger Cars, Vans şi Trucks & Buses. Fiecare divizie este condusă de câte un Managing Director – Philipp Hagenburger pentru Passenger Cars, Rolf Rosendaal pentru Vans, și Valeriu Zaharia pentru Trucks and Buses.
De la 1 August, Rolf Rosendaal este noul Managing Director Vans Mercedes-Benz România.
„Divizia de Vans Mercedes-Benz a fost mereu o referință în segmentul premium al pieței locale auto. Mercedes-Benz este un reper de calitate şi servicii premium pe piaţa românească şi mă bucur să continui alături de o echipă cu rezultate foarte bune la nivel naţional.”, a declarat Rolf Rosendaal, Managing Director Autovehicule Comerciale Uşoare în cadrul Mercedes-Benz România.
Rolf Rosendaal şi-a început cariera în Germania şi a coordonat proiecte Mercedes-Benz în America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa şi Europa de Est. Din septembrie 2012, Rolf Rosendaal a coordonat departamentul de servicii After-Sales al Mercedes-Benz România în calitate de Director.
„Prin intermediul noii structuri organizaţionale, Mercedes-Benz poate răspunde mai bine nevoilor clienţilor noştri şi poate oferi soluţii personalizate pentru segmentul de business local, atât pentru transportul de marfă, cât şi pentru pasageri. Ne dorim să păstrăm poziţia de lider în segmentele de camioane şi autobuze şi să consolidăm relaţiile cu clienţii. Fie că luăm în calcul costul total de exploatare, timpul operațional petrecut de autovehicul pe șosea sau de mentenanța acestuia, Mercedes-Benz pune la dispoziția clientului instrumente care generează profit.”, a declarat Valeriu Zaharia, Managing Director Trucks & Buses Mercedes-Benz România.
Cu o experiență de peste 12 ani în vânzări și marketing, Valeriu Zaharia va ocupa funcția de Managing Director Trucks & Buses și va coordona activitățile specifice autovehiculelor comerciale ușoare, camioanelor și autobuzelor. Valeriu Zaharia și-a început cariera alături de Mercedes-Benz în anul 1999, iar în 2007 a fost numit în funcția de Director de Vânzări și Marketing Mercedes-Benz Cars în cadrul Mercedes-Benz România, unde a gestionat activitățile pentru brandurile Mercedes-Benz și smart.
Despre Mercedes-Benz România
Mercedes-Benz România este o companie Daimler AG, responsabilă cu activitatea de import, marketing şi vânzări pentru mărcile Mercedes-Benz, smart, Fuso şi Setra, precum şi de coordonarea unei reţele de 36 de centre autorizate de vânzări şi service. În anul 2014, Mercedes-Benz România a fuzionat cu EvoBus România, iar activităţile EvoBus au fost transferate către Mercedes-Benz România, inclusiv vânzarea de autobuze şi autocare noi şi second hand, precum și coordonarea centrelor de service.
Mercedes-Benz România a încheiat anul 2015 pe primul loc în topul vânzărilor pe toate segmentele din piaţa comparativă: autoturisme premium, autovehicule comerciale ușoare de dimensiuni medii şi mari, camioane, precum şi autobuze şi autocare de peste 12m lungime.