UPS (NYSE:UPS) primește „First leaf” (n.tr. „Prima frunză”) în programul Green Freight Europe (GFE), premiu acordat companiilor care fac publice date legate de emisiile de CO2 din transportul rutier, precum politicile și strategiile de reducere a acestora. Alături de UPS, au mai fost recompensate și alte companii, printre care: Heineken, IKEA, Krummen Kerzers și Aviko.
„First leaf” este parte a unui program de etichetare cu patru niveluri desfășurat de GFE prin intermediul căruia sunt recunoscute eforturile de monitorizare şi reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră depuse de companiile membre ale programului. UPS este membru GFE încă din 2009.
Obiectivul GFE este protejarea mediului prin îmbunătățirea performanței transportului rutier paneuropean.
Pentru al doilea an consecutiv, strategia globală a UPS de reducere a emisiilor cu efect de seră a permis companiei să livreze mai multe bunuri, generând, în același timp, mai puține emisii. În 2013, emisiile de gaze cu efect de seră au fost diminuate cu 1,5% comparativ cu 2012, în timp ce volumul livrărilor a înregistrat o creștere de 3,9%.
Cele 3.647 de vehicule cu combustibil alternativ și tehnologie avansată deținute de UPS la nivel global au și rolul unui laborator în mișcare pentru testarea, optimizarea și dezvoltarea unei noi generații de vehicule.
Din 2000, flota UPS ce utilizează combustibil alternativ și tehnologie avansată a parcurs peste 560 de milioane de kilometri, economisind 130 de milioane de litri de benzină și motorină. Economia obținută plasează compania pe drumul spre a-și atinge obiectivul de 1,6 miliarde de kilometri parcurși cu vehicule utilizând combustibil alternativ și tehnologie avansată până la sfârșitul lui 2017.
Mai multe informații despre progresele realizate de UPS în reducerea emisiilor de gaze și în utilizarea combustibilului convențional pot fi găsite în raportul anual de sustenabilitate al companiei, care poate fi accesat la https://www.responsibility.ups.com/.
GFE își propune să îmbunătățească în 2015 schimbul de date cu privire la emisiile de carbon. În plus, companiile membre ale programului au acces la platforma de partajare a GFE ce oferă acces la know-how, best practices și alte informații pentru a spriini industria să aducă îmbunătățiri practicilor de protejare a mediului și să-și intensifice colaborarea.
GFE va continua să impună noi standarde membrilor săi, preocupându-se în același timp să implice și alte companii în program.
UPS (NYSE: UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluții, pentru transportul de colete mici și mărfuri cargo; facilitarea comerțului exterior și folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, UPS deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. (M.S.)