Specialistul în logistică automotive Duvenbeck a început să opereze primul camion electric MAN eTGX Ultra Low Liner, la livrări pentru Volkswagen.
Acesta este primul camion electric MAN livrat către Duvenbeck Group. Potrivit scrisorii de intenție semnată de cele două companii, Duvenbeck intenționează să opereze până la 120 de camioane electrice MAN eTGX, până în 2026.
Camionul este achiziționat de fapt de TIP Group și închiriat către Duvenbeck, care îl operează în operațiuni pentru livrări către fabrica VW.
MAN eTGX Ultra Low Liner eTruck este un pionier în segment: cu o înălțime de cuplare de doar 950 mm și un ampatament de doar 3,75 metri la capacitatea maximă a bateriei, modelul oferă o autonomie de aproximativ 500 km.
Modelul este ideal pentru industria automotive, unde volumul de încărcare este mai important decât greutatea transportată.
MAN eTGX poate fi comandat cu 4, 5 sau 6 pachete de baterii, dar și cu niveluri de putere de 449 și 544 CP, pentru adaptare optimă la orice misiune de transport. Pe lângă tehnologia standard de încărcare CCS (până la 375 kW), camionul poate fi comandat și cu noul standard MCS (până la 1.000 kW), care va permite încărcări și mai rapide.
Ionuț PĂDURARU
ionut.paduraru@ziuacargo.ro