Conceptul „Premium” se dezvolta

Atlassib a achizitionat 15 autocare Mercedes-Benz Tourismo, respectand planul anual de reimprospatare a flotei.

Autocarele sunt parte dintr-o editie aniversara, avand printre dotari sisteme de asistenta la franare si asistenta la mentinerea benzii de rulare. Totodata, aceasta noua achizitie confirma succesul unuia dintre cele mai recente proiecte Atlassib – cursele premium. Astfel, unul dintre autocare a fost special conceput pentru acest serviciu, ce asigura un confort superior pasagerilor. „In ceea ce priveste cursele premium, daca vorbim de dinamica, este suficient sa spunem ca anul trecut am lansat acest concept cu primul autocar visiniu, iar acum avem sapte astfel de autocare. Deocamdata doar pe Italia, deoarece nu putem satisface nici cererile de pe aceasta relatie. Diferenta se vede in confort, in viteza de deplasare, in faptul ca este vorba despre curse directe si sunt evitate in foarte mare masura transferurile. Sa nu uitam si de celelalte facilitati: mini bar gratuit, scaune cu un confort superior, se ofera bautura la bord, o masa calda, cafea, Internet. Un bilet la o cursa premium este mai scump cu 5 euro, iar la scurt timp dupa dezvoltarea acestui concept, am avut confirmarea faptului ca am luat o decizie corecta“, a explicat Daniel Micu, director general Atlassib. Lansarea curselor premium confirma o noua tendinta aparuta pe piata – tot mai multi pasageri sunt gata sa plateasca mai mult pentru servicii de calitate superioara. „Din pacate, a existat o perioada destul de lunga in care principalul criteriu de alegere a pasagerilor romani in ceea ce priveste transportatorul era pretul. Acum am vazut insa ca oamenii incep sa caute si calitatea, lucru care nu poate decat sa ma bucure, deoarece suntem in masura sa oferim asta“, a completat directorul general Atlassib.

Servicii complete, prezenta in toata Europa

Prezenta Atlassib in toate zonele unde exista comunitati de romani reprezinta unul dintre factorii importanti care asigura stabilitate afacerii. „Romanii se orienteaza dupa piata muncii mergand acolo unde gasesc conditii mai bune de viata si, bineinteles, se intorc, periodic, acasa. Acesta este unul dintre motivele pentru care la absolut toate liniile noastre am pastrat aceasta idee, de a acorda reducere la biletele dus-intors. In general, discutam de o reducere de 10 15% tocmai pentru fidelizare si pentru a-i asigura pe toti clientii nostri de continuitatea serviciilor noastre“, a aratat Daniel Micu. Totodata, serviciile aditionale precum cel de coletarie si transfer de bani completeaza functional afacerea de transport, intarind legatura cu comunitatile de romani stabiliti in strainatate. „Constatam, in ultima vreme, o scadere pe transfer de bani in special pe Italia, dar se compenseaza cu cresteri pe Belgia, Olanda. Referitor la activitatea de coletarie, trebuie avut in vedere si faptul ca acolo unde piata de pasageri sufera o usoara contractare, se observa intotdeauna o crestere a pietei in activitatea de curierat. Daca romanii nu mai pot sa se deplaseze spre tara, daca nu mai pot sa faca sarbatorile acasa, atunci cu siguranta creste volumul trimiterilor, fie colete postale, fie transfer de bani“, a aratat Daniel Micu. Concurenta neloiala ramane un motiv de ingrijorare, reprezentantii Atlassib considerand ca aceasta reprezinta una dintre cauzele pentru care nu exista investitii straine in transporturile rutiere de calatori din Romania. „Rezultatele noastre sunt influentate de multe elemente, iar unele nu depind de noi. Piata neagra si gri exercita in continuare o presiune mare, dar speram ca institutiile statului isi vor face treaba. Atlassib pune accent pe satisfactia clientului si vrem ca acesta sa apeleze in continuare cu incredere la serviciile noastre“, a concluzionat directorul general Atlassib.

Daniel Micu, director general Atlassib:

Oriunde in Europa, o comunitate romaneasca este definita prin trei elemente – biserica, consulat si Atlassib. Autocarele noastre parcurg anual aproape 49 de milioane de km.“

Cu ocazia curselor premium, am constatat ca Romania sta foarte bine la capitolul internet. In celelalte tari, mai ales in Italia, internetul pe drumurile nationale este mult sub cel din Romania.“

Fisa tehnica

Mercedes-Benz Tourismo 15 RHD

Motor: OM 470

Capacitate: 10,7 l

Putere: 394 CP/1.800 rpm

Cuplu: 290 Nm/1.100 rpm

Transmisie: GO 250-8 PowerShift

Capacitate: 55 de locuri

Optionale: dormitor sofer (cu interfon, incalzire si iluminare), toaleta.

Radu BORCESCU

radu.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.