COMPANII DE FAMILIE – Modelul AUTOHTON
Activitatea de transport in Romania dupa 1990 a avut un caracter mai special. Pe o piata foarte fragmentata, cu firme foarte mici (omul si...
Se pastreaza TRADITIA?
COMPANII DE FAMILIE
Valorile familiale precum flexibilitatea, adaptabilitatea, implicarea, viziunea pe termen lung sunt cateva dintre atuurile companiilor de familie, care determina ca acest gen...
Accidente fara POLITIE
De la 1 iulie, intra in vigoare procedura de constatare amiabila, care le va oferi soferilor implicati in accidente usoare posibilitatea sa ocoleasca sectia...
CAMPANIA PENTRU UN TRANSPORT CIVILIZAT
Transportatorii cer STABILITATE
Criza economica, pirateria, instabilitatea legislativa sunt doar cateva dintre elementele care ameninta sa traga pe dreapta parcul de transport persoane.
„De fiecare data...
CAMPANIA PENTRU UN TRANSPORT CIVILIZAT
Carausii fata in fata cu ministrul Radu Berceanu
Miscam lucrurile
Transporturile in general si, in special, cel rutier de persoane se desfasoara intr-un mediu mai strict...
Punctul de ruptura
2009 este anul dialogului. Usile se deschid mai usor ca niciodata, toata lumea isi pleaca urechea si isi da cu parerea pentru a gasi...
Omul care struneste 1.100 cai putere
Interviu cu Antonio Albacete, pilot al echipei CEPSA (MAN), campion european de truck racing in 2005 si 2006
Cum a inceput cariera dvs in racing?
Am...
O echipa de invingatori: Albacete si MAN
Sezonul competitional 2009 al Campionatului European FIA de Truck Racing a debutat la Assen, Olanda, in perioada 8-10 mai. Spaniolul Antonio Albacete, concurand pentru...
AMENZI cu repetitie
(si nu numai) la bugetele autoritatilor maghiare, Ungaria nu ar trebui sa se teama de criza economica. Sau, cel putin, in anumite domenii. Reprezentantii...
Distributia pe val
Atunci cand volumele de transport scad, cei care stiu sa organizeze transporturile in grupaj folosind camioanele pline devin esentiali pentru a face legatura dintre...
Romania este mult mai scumpa decat Olanda
Infrastructura feroviara precara si taxele substantiale impuse pentru utilizarea ei (mult mai mari decat in Olanda) fac Romania neatractiva pentru investitorii straini in domeniu....
Industria auto in jos, combustibilii in sus
În numarul trecut, anuntam ca Portul Rotterdam tinteste Romania. Acum, vom explica de ce. Despre domeniile care mai merg si despre cum se pot...
VAN MAANEN este Compania Europeana de Transport a Anului
Pentru prima data a fost acordat la nivel european, anul acesta, premiul „Compania de Transport a Anului“ (European Transport Company of the Year). Castigatorul...
Am luat pulsul transporturilor
Conform barometrului european pentru transporturi, la realizarea caruia a participat si revista ZIUA CARGO, anul 2009 va fi un unul dificil, insa exista in...
NORME EURO V din octombrie
Normele EURO V devin obligatorii de la 1 octombrie 2009 pentru vehiculele comerciale grele (cu masa de referinta mai mare de 2.610 kg) aflate...
Nici un camion nu respecta greutatea pe osie
RADU BERCEANU:
„Nici un camion nu respecta greutatea pe osie“
Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Radu Berceanu, a explicat, cu ocazia „Intalnirilor ZIUA“, stadiul in care se...
Pietonii in colimator
Bunici sau parinti care-si tarasc copiii prin mijlocul strazii printre masini, pietoni care sar peste balizele de pe drumurile nationale sau oameni care furnica...
Nu am nimic cu transportatorii
Cristache Radulescu, presedintele Consiliului Judetean Ilfov:
„Nu am nimic cu transportatorii“
Dupa ce a cochetat cu ideea infiintarii unei regii judetene de transport destinate Ilfovului, Cristache...