Anvelopele pentru camioane şi autobuze au un grad de uzură mai redus la temperaturile sub 7 grade C, datorită conţinutului ridicat de cauciuc natural, diferit de anvelopele pentru autoturisme. În cazul umidităţii la un punct superior îngheţului sau în cazul căderilor de zăpadă, anvelopele speciale de iarnă oferă, fără îndoială, o mai bună tracţiune şi o siguranţă mai ridicată.
Gama de anvelope de iarnă Continental pentru camioane, remorci, platforme şi autobuze demonstrează în mod impresionant că tracţiunea optimă şi valorile economice de consum de carburant nu se exclud. Cu o geometrie compactă a profilului, special realizată, şi un amestec mai moale pentru calea de rulare, care sporeşte aderenţa, anvelopele de iarnă contribuie semnificativ la îmbunătăţirea mobilităţii şi a securităţii în trafic pe timpul iernii.
Conformitate deplină
Anvelopele de iarnă Continental respectă întru totul cerinţele legislative privind indicele M+S şi valorile pentru simbolul 3-PMSF (Phenylmethanesulfonyl fluorid), simbolul „Three-Peak Mountain Snowflake“, care este normativ în SUA pentru anvelopele de iarnă pentru autoturisme şi a cărui introducere e luată în calcul şi pentru vehiculele comerciale în Europa. La nivel european, încă nu există o reglementare unitară pentru anvelopele de iarnă în cazul autovehiculelor comerciale, iar cerinţa minimă legală pentru anvelopele de iarnă se limitează, cel mai adesea, la axa motoare. Continental recomandă utilizarea de anvelope speciale de iarnă şi a dezvoltat pentru camioane un concept armonizat de anvelope de la axa frontală, la roţile motoare şi până la anvelopele trailerului. Cerinţele specifice axei, precum capacitatea optimă de virare şi ghidarea laterală pentru axa din faţă, tracţiunea maximă şi transferul forţei de frânare la nivelul axei motoare, cât şi aderenţa suplimentară în curbe şi la frânare pentru anvelopele de trailer, optimizează fiecare tip de anvelopă pentru utilizarea sa specifică. Cu echipare completă cu anvelope de iarnă, distanţa de frânare se scurtează încă de la viteza de 40 km/h, cu aproape o lungime de vehicul, în condiţii de gheaţă.
Mai multă siguranţă pentru pasageri
În ceea ce priveşte transportul de persoane, cu noul Conti UrbanScandinavia şi HSW 2 Coach, Continental a găsit soluţia perfectă la solicitările diverse în utilizarea autobuzelor pe timp de iarnă. Conti UrbanScandinavia HA3 se impune cu succes în traficul autobuzelor de linie pe carosabilul de iarnă, ca fiind o soluţie completă de anvelope, cu un design compus din numeroase margini proeminente şi lamele. Conti UrbanScandinavia HD3, ca anvelope de iarnă pentru axa motoare, oferă cea mai bună tracţiune în zonele cu zăpadă abundentă. Continental SCANDINAVIA HSW 2 Coach pentru autocare, cu surplus de tracţiune de până la 20 procente faţă de anvelopele uzuale, se afirmă ca fiind cea mai bună soluţie în clasa ei. Datorită profilului lateral închis şi a microlamelelor realizate tridimensional, HSW 2 Coach transferă în siguranţă şi silenţios forţele de tracţiune şi de ghidare, gama putând fi utilizată ca o soluţie completă de anvelope pentru toate axele.