AS24, filială a Grupului TOTAL, este specializată în distribuția de combustibili pentru transportatorii rutieri. Marca a inovat în mod constant, timp de mai mulți ani, în domeniul serviciilor destinate clientelei, așa cum o dovedesc dispozitivele digitale lansate recent.
Acum, AS24 a decis să își schimbe puțin înfățișarea, printr-un logo nou, cu un design modern, adaptat strategiei și clienților săi.
UN LOGO CE NU A FOST CREAT DIN ÎNTÂMPLARE
Noua identitate este rezultatul unui proces de proiectare îndelungat la care au contribuit specialiști în branding și business de la AS24 și TOTAL. Au fost organizate numeroase ateliere cu experți în diverse domenii. De asemenea, au fost desfășurate teste de calitate cu clienți, în Franța și în alte țări. Toate aceste demersuri ne-au permis să ne reprezentăm mai bine noua identitate.
CE SCHIMBĂRI ADUCE NOUL LOGO?
CARACTERISTICILE PRINCIPALE RĂMÂN ACELEAȘI
Au fost păstrate denumirea și schema cromatică tradiționale.
DESIGNUL A FOST MODERNIZAT
Elementele de design au fost distribuite dinamic și au fost adoptate forme mai rotunjite.
A FOST INTEGRATĂ EXPERIENȚA
Apare pictograma cu cabina de camion, prin care marca este poziționată în universul propriu: transporturile rutiere.
AFILIEREA
A fost adăugat brandul TOTAL pentru a sublinia apartenența AS24 la Grup.
DESPRE AS24
Înființată în 1988, AS24 deține astăzi o rețea de 760 stații în 28 de țări europene, destinate
autovehiculelor de marfă, și oferă un serviciu de taxare rutieră ce poate fi accesat în 21 de țări.