BMW Get Active Tour ajunge la Ploieşti Shopping City

BMW Get Active Tour, evenimentul dedicat iubitorilor de maşini, ce face parte dintr-o caravana naţională, ajunge în acest weekend la Ploieşti Shopping City. Pe durata a două zile, ploieștenii vor avea parte de un spectacol inedit, cu sesiuni de drive test, workshop-uri şi expoziţii. Cei prezenti vor putea admira şi testa primul model de automobil cu tracţiune integrală din istoria brandului BMW.

Campania „Weekend-uri câştigătoare la Ploieşti Shopping City” se încheie în acest sfârşit de săptămână. Persoanele care fac cumpărături în valoare de cel puţin 200 de lei în acest centru comercial vor obţine premii dacă se înscriu la tombolă, între orele 12.00-21.00, la standul special amenajat lângă Info Desk.

Premiile speciale constă în vouchere valorice, discounturi şi produse oferite de magazinele partenere: Sephora, Kitchen Shop, Musse, Intersport, Marionnaud, Optiplaza, Subway, Otter, Poema, Kendra, La Naşu Conaşu, Cycle Band, Intersport, Dalipe Duo, SoloConfitures, Flanco şi SIATI.

Campania ”Weekend-uri castigatoare” la Ploiesti Shopping City

Ploieşti Shopping City este primul şi cel mai mare centru comercial din judeţul Prahova, având o suprafaţă închiriabilă de 55.000 mp şi aproximativ 2.000 de locuri de parcare.

Mall-ul găzduieşte cel mai mare cinematograf din afara Bucureştiului, dar şi peste 100 de magazine, mix-uri de chiriaşi incluzând branduri internaţionale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Orsay, Otter, Claire’s, Intersport, Yves Rocher şi multe altele.

Ploieşti Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property România împreună cu New Europe Property Investments plc (NEPI) (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.