Bridgestone lansează pagină de Facebook în România

Bridgestone, liderul la nivel mondial în producţia de anvelope şi produse din cauciuc, a lansat o nouă pagină oficială de Facebook, dedicată creșterii prezenței brandului pe piața din România, prin deschiderea dialogului cu fanii și transmiterea celor mai relevante informații ale companiei pentru piața locală. 

Începând din această lună, conducătorii auto români pot accesa pagina de Facebook https://www.facebook.com/Bridgestone.România pentru a afla cele mai noi informații despre liderul mondial în producția de anvelope și alte produse din cauciuc.

Fanii paginii vor avea acces la conținut video exclusiv Bridgestone, lansări de produse inovative și evenimente ale industriei, precum și competiții, sugestii și sfaturi de la experți de renume mondial.

„Era digitală este tot mai proeminentă și asta se reflectă și în inițiativele de marketing ale Bridgestone, ca o combinație de activități tradiționale și digitale. Am observat din experiența noastră pe piața locală că social media devine un canal eficient de comunicare cu clienții, motiv pentru care ne-am dorit să îi ținem informați și să le fie ușor să intre în dialog cu noi prin Facebook” a declarat Daniela Martinez, PR&Communication Manager, Bridgestone South Region.

Bridgestone își dorește să consolideze prezența solidă în România și să recompenseze clieții loiali ai brandului, precum și să atragă noi fani, prin oferirea unui conținut premium care să se potrivească stilului de viață al consumatorului român și nevoilor sale.

Pagina de Facebook Bridgestone România se alătură altor 10 pagini europene de Facebook ale brandului din țări precum Marea Britanie, Italia, Germania, Spania, Franța, Polonia, Portugalia, Irlanda, Danemarca și Suedia.

Bridgestone Italia Sales S.r.l. este sediul de coordonare a Bridgestone Regiunea Sud, una dintre cele 6 regiuni comerciale ale grupului Bridgestone. Regiunea Sud cuprinde alte 13 ţări în afară de Italia: Albania, Bosnia – Herţegovina, Bulgaria, Cipru, Croaţia, Grecia, Kossovo, Macedonia, Malta, Muntenegru, România, Serbia şi Slovenia, având 200 de angajaţi.

În Europa, Bridgestone are 12.500 de angajaţi în peste 30 de ţări şi deţine un centru de Cercetare şi Dezvoltare, 2 centre de testare şi 8 fabrici.

Bridgestone Corporation, cu sediul in Tokyo, este cel mai mare producător de anvelope şi produse din cauciuc din lume.

Mai multe informaţii despre Bridgestone Europe, la www.bridgestone.eu, www.bridgestonenewsroom.eu sau să ne urmăriţi pe Facebook şi Twitter.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.