Desfăşurat în 10 ţări, Euro VI Truck Roadshow a ajuns şi în România la finalul lunii mai. În cadrul caravanei a fost prezentată versatila şi avansata gamă de camioane şi utilitare Mercedes-Benz – noile Actros, Antos, Arocs, Atego şi Unimog.
Cu oprire în Bucureşti, Bacău, Braşov, Cluj şi Arad, Road Show-ul a adus cu el evenimente interactive precum prezentări de produse, servicii, dar şi posibilitatea de a testa vehiculele.
Element surpriză în România
Scopul acestui Roadshow este de a oferi celor interesaţi posibilitatea de a testa noua gamă de camioane ce respectă standardele de emisii Euro VI. Toate modelele din noua generaţie de camioane Mercedes-Benz au fost disponibile pentru test-drive, trei ansambluri cap tractor Actros şi semiremorcă, două şasiuri Arocs echipate cu bene basculabile şi un Arocs cap tractor însoţit de semiremorcă basculabilă, un Antos, un Atego şi un Unimog, toate în versiuni de motorizare Euro VI, cel din urmă fiind elementul de spectaculozitate. Unimog nu a făcut parte din caravana ce a trecut prin celelalte nouă ţări, Estonia, Letonia, Lituania, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Ungaria, Serbia şi Bulgaria, dar echipa Mercedes-Benz România a adăugat acest model „colecţiei“ pe parcursul turului României, fapt care a contribuit la succesul evenimentului.
Serviciile post-vânzare, la fel de importante
În completarea gamelor de produs, serviciile post-vânzare le-au fost prezentate participanţilor la Road show, oferindu-le astfel posibilitatea de a cunoaşte importanţa operaţiunilor de service în cadrul activităţilor de transport şi de a-şi gestiona cât mai bine costurile de întreţinere. Totodată, pe parcursul caravanei, consultanţii Mercedes-Benz Financial Services au oferit informaţii legate de posibilităţile de finanţare a camioanelor şi produsele pe care le oferă pe piaţa din România.
Ţinta pentru 2014
Pentru anul în curs, compania mizează pe creşterea vânzărilor modelului Actros prin introducerea pe piaţă a unei campanii de produs desfăşurate în toată ţara. „Aducem în atenţia clienţilor un pachet care să le ofere maximum de eficienţă în afacerea de transport. Acest pachet se bazează pe o configuraţie tehnică a camionului incluzând sistemele PPC şi FleetBoard, cu ajutorul cărora este controlat şi optimizat consumul de combustibil, împreună cu un serviciu post-vânzare ce constă în pachetul de revizii pe 3 ani (până la 450.000 km), inclus în preţul camionului. Aici este cuprinsă şi prima înlocuire a filtrului DPF, care, de regulă, presupune un cost semnificativ. În acest fel, costul mentenanţei camionului pe intervalul menţionat rămâne, în continuare, predictibil şi planificabil, chiar la un cost redus faţă de aşteptările iniţiale“, a explicat Ovidiu Pintilie, Sales & Marketing Manager Trucks Mercedes-Benz România.
Alexandru STOIAN