Circulație pe două benzi pe podul de la Agigea. Restricţia de 5 tone rămâne

Maşinile de până în 5 tone – singurele permise – vor putea circula pe podul de la Agigea peste Canalul Dunăre – Marea Neagră numai pe două benzi, în perioada 22 ianuarie – 7 februarie și 30 aprilie – 15 iunie, după ce va fi închis sensul de mers Constanța – Mangalia pentru continuarea lucrărilor de reabilitare a podului, informează, marţi, CNADNR.

Totodată, se va menține limitarea vitezei de circulație la 50 km/h.

În perioada 8 februarie – 29 aprilie, circulaţia se va închide pe sensul Mangalia – Constanța, iar traficul se va desfășura în ambele direcții pe celălalt sens de circulație.

De asemenea, în perioada 23 ianuarie – 14 iunie se va închide circulația rutieră, timp de 4 ore, pentru toate tipurile de vehicule, astfel: în fiecare joi, sâmbătă și marți, în intervalul orar 9,00 – 13,00, iar în fiecare noapte de luni și marți, în intervalul orar 23,00 — 3,00.

Tot timp de 4 ore, circulația rutieră va fi închisă pentru toate categoriile de vehicule în noaptea de sâmbătă spre duminică 8/9 februarie, în intervalul orar 23,00 – 3,00.

Pentru vehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone, traficul se va desfășura pe variantele de ocolire.

Pentru relația București — Port Constanța Sud — Agigea — Negru Vodă — Mangalia și retur, traseul de ocolire va fi: A2 (București — Constanța — Nod rutier Medgidia) — DJ 381 (Nod rutier Medgidia — Ciocârlia de Sus) — DN 3 (Ciocârlia de Sus — Cobadin) — DJ 391 (Cobadin — Mereni — Topraisar) — DN 38 (Topraisar — Agigea) — DN 39 (Agigea — Mangalia) și retur.

Pentru relația Hârșova (DN 2A) — Tulcea (DN 22) — Port Constanța Sud — Agigea — Negru Vodă — Mangalia și retur, traseul de ocolire va fi: A4 (nod rutier Ovidiu — Nod rutier A4 cu A2) — A2 (nod rutier A4 cu A2 — Nod rutier Medgidia) — DJ 381 (Nod rutier Medgidia — Ciocârlia de Sus) — DN 3 (Ciocârlia de Sus — Cobadin) — DJ 391 (Cobadin — Mereni — Topraisar) — DN 38 (Topraisar — Agigea) — DN 39 (Agigea — Mangalia) și retur.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.