Confederatia Nationala Rutiera reclama “incompetenta autoritatilor in gestionarea fenomenului de frauda fiscala”

Confederatia Nationala Rutiera (CNR) reclama “incompetenta autoritatilor in gestionarea fenomenului de frauda fiscala”, precizand, intr-un comunicat remis redactiei, ca “din nou, patronii de firme de transport care au camioane cu marfa blocate in P.C.T.F. Giurgiu, suntem cei ce suferim” si ca “se bate saua sa priceapa calul, prin noi”.

Reprezentantii confederatiei acuza ca patronatele in transporturile rutiere de marfa si de persoane trebuie “sa rabde incompetenta unor functionari de a rezolva pe spinarea noastra problemele din economie”.

“Cand in sudul tarii era prapad, ei opreau circulatia in vest… Cand avem voie sa circulam pe E70 intre Bucuresti si Giurgiu cu 11,5 tone pe axa, suntem umiliti laGiurgiusi obligati sa ocolim pe un drum judetean cu taxa! Cand avem voie sa circulam pe DN11 intre Brasov si Bacau cu 11,5 tone pe axa, de 5 ani suntem opriti la un pod de o restrictie de tonaj, la un amarat de pod de 15 metri, „in reabilitare”! Cand intram in „voievodate” pentru incarcare si descarcare, suntem purtati pe drumuri dupa o blestemata autorizatie! Nu vad stimatii guvernanti ca in tarile civilizate este liber de a circula pe restrictie pentru incarcare si descarcare!? Nu noi suntem generatorii de trafic! Beneficiarii marfurilor sa-si regleze conturile cu municipalitatile si sa se termine vanatoarea de transportatori prin orase”, denunta CNR, in comunicatul semnat de secretarul general Mayer Siegfried.

“Azi avem o noua pacoste in P.C.T.F. Giurgiu. Din nou suntem noi cei ce sufera, din nou suntem „solutia ieftina” de a masca o incompetenta a autoritatilor! Stau camioanele noastre blocate, platim penalitati de intarziere, avem o noua „inzapezire si viscol”… Pana cand aceste umilinte?!?”, se intreaba, retoric, reprezentantii CNR.

Reamintim ca la intrarea in Vama Giurgiu se afla blocate, de mai bine de 12 ore, peste 800 de TIR-uri insiruite pe 30 de km, iar in partea bulgara, la Ruse, 8 km de autotrenuri, care asteapta ca autoritatile de frontiera romanesti sa le permita iesirea sau intrarea in tara. Se efectueaza controale amanuntite atat la actele vehiculelor, cat si la incarcatura si la documentele de insotire a marfurilor. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.