Vânzările pachetelor turistice distribuite prin reţeaua TUI TravelCenter şi Eurolines au crecut cu 75% în primele şase luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Majorarea vânzărilor se datorează, în mare măsură, atuurilor brandului TUI şi calităţii produselor turistice oferite prin TUI TravelCenter şi Eurolines, a consultanţei care însoţeşte procesul de vânzare şi dedicării faţă de nevoile clienţilor, potrivit comunicatului remis redacţiei.
Cifra de afaceri a Touring Europabus România, compania care deţine reţeaua de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter – reprezentantul exclusiv în România al TUI Travel PLC, s-a majorat cu 34% în semestrul I al anului, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la nivelul de 107.946.328 lei.
Trendul ascendent al cifrei de afaceri s-a datorat în primul rând procesului de îmbunătăţire continuă a serviciilor de consultanţă în alegerea călătoriei, proces care a atras clienţi noi şi a fidelizat clienţii existenţi deja. Totodată, creşterea vânzărilor este susţinută şi de dezvoltarea reţelei, de calitatea serviciilor turistice marca TUI şi de implementarea unui amplu proces de excelenţă în servicii menit să aducă satisfacţie maximă clienţilor TUI TravelCenter şi Eurolines.
Reţeaua TUI TravelCenter şi Eurolines numără 77 de agentii de turism, dintre care 14 au fost deschise în acest an. Cu un număr de 77 de puncte de lucru, Touring Europabus România deţine cea mai extinsă reţea de agenţii din România.
Principalele linii de business ale Touring Europabus România care au înregistrat cele mai importante creşteri în perioada ianuarie – iunie 2013, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012 sunt:
* +75% pentru vânzarea de pachete turistice distribuite prin reţeaua de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines;
* +20% la biletele de avion;
* +8% la activitatea de transport internaţional cu autocarul operat sub brandul Eurolines. Numărul de linii operate de către grup s-a extins prin exploatarea relaţiei Dortmund şi, recent, Eurolines a introdus o nouă cursă externă, cea către Bordeaux. Autocarele Eurolines asigură conexiunea gratuită la internet pe teritoriul României.
Despre Touring Europabus România
Touring Europabus România este membră a Grupului Eurolines, grup care a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 152.669.243 lei, o creştere de 25% faţă de primul semestru al anului trecut. Din Grupul Eurolines fac parte 18 companii din România, Germania şi Rep. Moldova în cadrul acestuia activând un număr de 500 de persoane.
Din 1997 deţine cel mai important brand european de transport internaţional de pasageri – Eurolines.
Din 2011, Touring Europabus România este reprezentantul exclusiv în România şi Republica Moldova al celui mai mare tour operator din lume, TUI Travel PLC, prin intermediul TUI TravelCenter. (M.S.)