CTE Trailers finalizează, în luna februarie, o nouă investiție de aproximativ 5,5 milioane de euro, în prelungirea sediului actual, situat lângă București, pe Autostrada A1.
Este un service modern, dedicat vehiculelor comerciale, având echipamente de ultimă generație, cum ar fi standul de îndreptat șasiuri Josam, cabina de vopsitorie de 18 m, unică în România, spațiu pregătire vopsitorie, spălătorie…
Ținta este oferirea de reparații și servicii de cea mai bună calitate.
Separat de service, investiția conține și o parcare, cu suprafață de trei hectare, ce poate fi accesată de transportatori în mai multe variante – pe termen scurt, mediu sau lung, în funcție de nevoile transportatorilor. Parcarea va fi una securizată, urmând să fie clasificată cu nivel de securitate de cel puțin trei lacăte.
Planurile de viitor includ și un mini-hotel, restaurant pentru șoferi, dușuri – asemănător cu ceea ce se întâlnește în parcările mari din occident.
CTE Trailers își dorește să ofere transportatorilor servicii complete, la cele mai înalte standarde europene.
În momentul de față, în service lucrează 30 de oameni, însă numărul va crește semnificativ, noul service oferind mult mai multe posturi de lucru față de locația anterioară.
În plus, CTE Trailers are în plan extinderea programului de lucru – organizarea pe două schimburi și, posibil, introducerea programului de lucru în weekend.
Iar aceste decizii vin în urma unui studiu de piață efectuat în rândul clienților.
În viitor, CTE Trailers va oferi și posibilitatea încheierii de contracte de service cu acoperire la nivel național, ce vor implica și rețeaua de service-uri partenere din România. Aceste contracte se vor adresa, în principal, flotelor mari.
Astfel, clienții vor putea repara vehiculele în toată rețeaua de service-uri, la un tarif agreat, indiferent de locație. O factură centralizată va fi emisă o dată pe lună.
Accent pe prevenție
Piața de after-sales se schimbă și în România și transportatorii pun din ce în ce mai mult accent pe mentenanța preventivă, iar cea corectivă este tot mai redusă. Totuși, încă mai este de lucrat la acest aspect, fiind, în continuare, diferențe față de transportatorii din vest, care sunt mai organizați în a-și programa reviziile vehiculelor la timp.
Mentenanța preventivă este predictibilă, se poate programa și reduce zona impredictibilă din activitatea de transport.
Venind în întâmpinarea pieței, CTE Trailers asigură, pentru unii dintre clienți, contracte de service ce conțin și administrare de flotă. Practic, cu ajutorul sistemelor integrate, CTE Trailers urmărește toate scadențele reviziilor pentru flotele respective. Momentan, acest serviciu este utilizat de flotele mari, însă și flotele mici îl pot accesa. Mai ales că sunt tot mai multe flote mici care sunt bine organizate și respectă cu strictețe intervalele de revizii. Nu întâmplător, la aceste flote, cazurile de break-down sunt aproape zero.
Multimarcă
Noul service este multimarcă, deservind, pe lângă vehiculele comercializate de CTE Trailers și CTE Solutions, orice altă marcă de remorcă și semiremorcă, indiferent de gradul de complexitate. În plus, CTE Trailers repară autocamioane și capete tractor, activitate care se va extinde.
CTE Trailers are, în fiecare an, un program de training atât pentru personalul productiv, cât și pentru cel TESA. Scopul este acela de a ține pasul cu evoluția tehnologică a vehiculelor reparate.
Anul acesta, CTE Trailers va implementa un proiect de „customer care”, pentru a avea o imagine bună legată de nivelul de satisfacție a clienților. Ținta este creșterea indicatorilor de satisfacție, de la lună la lună.
Cifra de afaceri a CTE Trailers pe zona de after-sales a fost de aproximativ 5 milioane de euro în 2019.
Noua investiție
- Suprafață service – 2.400 mp
- Depozit piese de schimb organizat pe două niveluri – 400 mp
- Spațiu birouri – 600 mp
Radu BORCESCU
radu.borcescu@ziuacargo.ro