DB Schenker Rail Romania SRL este încă de la începutul lunii octombrie compania responsabilă pentru transportul autovehiculelor Ford. Pentru acest proiect, subsidiara locală a Grupului DB Schenker Rail a fost integrată într-un concept cuprinzător de transport, creat special pentru Ford. În baza conceptului de trenuri complete, autovehiculele finite sunt transportate din Germania în România și invers. În plus, navetele circulă din România către Olanda, precum și în interiorul țării, se arată în comunicatul remis redacţiei.
Odată cu lansarea noilor servicii Ford în România, DB Schenker Rail și producătorul de autovehicule american își extind colaborarea. Încă din 2012,
DB Schenker Rail Romania a fost responsabilă de oferirea serviciilor de manevră la fabrica Ford din Craiova.
“Oferirea de servicii către un constructor de autovehicule renumit este încă o dovadă a înaltei calități și competitivități a serviciilor de transport oferite de noi, o mărturie a încrederii pe care compania o are în serviciile noastre”, susține Eduard Iancu, Director General al DB Schenker Rail Romania.
În ceea ce privește posibilitatea de a oferi noi servicii, DB Schenker Rail Romania este capabilă să valorifice avantajele rețelei europene. Astfel, pe lângă DB Schenker Rail Romania, companiile din grup din Germania, Olanda și Ungaria sunt de asemenea implicate în transporturile la nivel european.
“Noile servicii oferite în cadrul acestui contract ne arată încă o dată că, din ce în ce mai des, clienții optează tot mai mult pentru soluții de transport provenite dintr-o singură sursă atunci când caută furnizori de servicii pentru transporturile transfrontaliere. Prin rețeaua europeană pe care o deținem, DB Schenker Rail poate răspunde întocmai acestor cerințe”, afirmă Hans-Georg Werner, Director General al Regiunii Est, membru al board-ului DB Schenker Rail.
DB Schenker Rail Romania SRL are birouri în București și Timișoara și este reprezentată și în alte locații din România. În prezent, compania are o echipă de de 360 de persoane și deține propriile sale locomotive de manevră și tracțiune, atât electrice, cât și diesel, precum și o flotă proprie de vagoane. (M.S.)