DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres, lanseaza serviciul DPD Classic Bulgaria, ca parte a strategiei de consolidare a pozitiei de lider pe piata balcanica.
Ca urmare a cresterii numarului de companii care aleg sa se adreseze clientilor din afara Romaniei, DPD le ofera acestora posibilitatea de a-si extinde afacerile pe noi piete. Astfel, incepand cu luna septembrie, clientii DPD din Romania pot trimite colete in Bulgaria prin serviciul DPD Classic Bulgaria, primul serviciu de acest tip din Romania, costurile de livrare pentru tara vecina fiind la acelasi nivel cu cele pentru piata din Romania. Practic, Romania – Bulgaria, vor fi considerate o singura piata.
Serviciul se adreseaza atat segmentului B2B cat si B2C si C2C, costul unei livrari pornind de la 13,45 lei, (fara taxa de combustibil si TVA). Clientii beneficiaza de acoperire teritoriala 100%, timp de livrare 24-48 de ore, 2 incercari de livrare si urmarirea online a statusului expedierii pentru toate livrarile lor. De asemenea sunt disponibile serviciile cu valoare adaugata cu care clientii DPD sunt obisnuiti, printre cele mai importante amintind serviciul COD International (trimiteri cu ramburs), cerere de colectare si extinderea limitei de raspundere.
DPD Classic Bulgaria inseamna pentru clienti extinderea catre alte piete si implicit cresterea afacerilor acestora beneficiind de eficientizarea costurilor de transport.
„Cresterea de 31% din primul semestru dar si rezultatele pozitive din ultimii ani, ne determina sa continuam demersurile de dezvoltare si imbunatatire a activitatii DPD atat pe plan local cat si pe segmentul de livrari internationale. Comerciantii incep sa inteleaga faptul ca tari precum Bulgaria, Ungaria, Cehia, Polonia, etc pot fi piete de desfacere care sa genereze crestere de business atat cantitativ cat si calitativ. Apartenenta la un grup international puternic ne ajuta sa fim flexibili si sa ne aliniem serviciile si produsele cererii si nevoilor clientilor, astfel incat sa ne atingem obiectivul de a deveni lider in regiunea balcanica, pana in 2020”, declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
Lansarea serviciului DPD Classic Bulgaria vine sa sprijine strategia de extindere a grupului, Romania urmand sa devina un hub important in reteaua DPD la nivel european. Pentru anul in curs, DPD a bugetat investitii de 2 milioane de euro in dezvoltarea si optimizarea serviciilor si asteapta noi cresteri generate de servicul nou lansat, DPD Classic Bulgaria.
DPD
Cu peste 3 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internationali ai serviciilor de coletarie si curierat express. Compania detine cea mai importanta retea rutiera din Europa si livreaza in 230 de tari din lume. Clientii DPD, atat cei business cat si persoane fizice, au la dispozitie o gama larga de servicii de curierat nationale si internationale.
DPD are 24.000 angajati si o flota de 18.000 de vehicule, care opereaza in peste 800 de locatii din 40 de tari. Actionarul majoritar, cu 83,32 % din actiuni, este GeoPostGroup, subsidiara aflata in proprietatea grupului francez La Poste.
Cu o cifra de afaceri consolidata de peste 4,4 miliarde euro in 2013, GeoPost este in prezent al doilea cel mai mare furnizor de servicii de curierat si coletarie din Europa.
DPD Romania
DPD Romania, parte din GeoPost Group, este activa pe piata locala din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania, infiintata in 1997.
In prezent, DPD Romania se numara printre cele mai importante companii de curierat rapid si coletarie din Romania, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 72 depozite si 15 000 de colete livrate zilnic.
DPD Romania are 100% acoperire nationala si efectueaza livrari in peste 230 de tari din intreaga lume. (M.B.)