eMAG a primit aprobarea fuziunii cu Extreme Digital, de către Autoritatea de Concurență Maghiară (GVH), care a stabilit că, în piața de produse electro-IT, sectoarele de comerț electronic și comerț prin magazine tradiționale constituie o piață unitară, iar fuziunea nu reduce concurența.
GVH a motivat că transparenţa prețurilor și sensibilitatea la preţ a cumpărătorilor din mediul online, precum și concurenţa în piața de retail sunt argumente puternice care au cântărit în decizia de aprobare a fuziunii.
„eMAG este un campion regional care aduce din ce în ce mai multă valoare economiei românești, pe măsură ce se dezvoltă”, a spus Roger Rabalais, COO B2C Prosus Group (Naspers).
La rândul său, Iulian Stanciu, CEO eMAG, a spus: „Aprobarea fuziunii eMAG Ungaria cu Extreme Digital marchează un pas important în extinderea noastră regională. Suntem bucuroși că o companie românească duce mai departe tehnologia dezvoltată acasă, în toate țările în care este prezentă. Continuarea dezvoltării internaționale va produce mai departe valoare în România, având în vedere numărul mare de angajați, furnizori și selleri români”.
Ca urmare a fuziunii, eMAG devine acționar majoritar al noii entități, cu un pachet de 52% din acțiuni. Noua entitate pornește la drum cu venituri cumulate estimate la 250 de milioane EUR, 600 de angajați și cu o țintă de un miliard de euro în șase ani.
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani eMAG investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.