Cargus, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa de curierat intern din România, a lansat noua sa aplicaţie pentru mobil, prin care serviciile sale devin accesibile pentru utilizatorii de smartphone. Aplicaţia pentru mobil este concepută să ofere clientului o experienţă excelentă prin facilitarea accesului la statusul coletelor aflate în proces de expediere, la situația contului şi a costurilor sau a livrărilor viitoare.
Aplicaţia Cargus poate fi folosită şi ca localizator pentru centrele de expediere Ship & Go, unde clienţilor le sunt disponibile produse de curierat în premieră, precum Cargus Express Box, Cargus Collect şi Cargus AM.
Anda Bucșan (foto), Cargus Customer Service Director, se aşteaptă ca noua aplicaţie pentru mobil să ofere clienților companiei o experiență mobilă completă cu produsele Cargus:
„Noua aplicaţie este rezultatul ambiţiei noastre de a face, pe cât posibil, serviciul de curierat mai simplu şi mai eficient, dar şi a unor investiţii majore în infrastructura IT, realizate pe durata ultimului an. Ne-am dorit ca aplicaţia Cargus să fie compatibilă cu toate sistemele de operare majore, aşadar lansăm simultan aplicaţia pentru iOS, Android şi Windows”.
Aplicaţia va simplifica și relația dintre client şi Contact Center-ul Cargus prin trei variante de dialog: Click to mail, Click to chat şi Click to call.
Aplicaţia este valabilă în App Store (iOS) și pe platformele Google Play (Android) şi Windows Phone.
Cargus International
Cargus International SA este una dintre cele mai mari companii de pe piața de curierat intern din România. Fondată în 1991, Cargus a fost prima companie de curierat din România, iar în prezent deține și utilizează singura rețea națională de centre și depozite și o flotă de peste 900 de vehicule de curierat.
Cargus are peste 1.500 de angajați și a avut vânzări de peste 25,7 de milioane de euro în 2013.
Informații suplimentare despre serviciile Cargus, la www.cargus.ro și pe pagina de Facebook Cargus.
Alexandru STOIAN