Marco Tempestini si Dorin Pulpea sunt pregatiti sa uite toate problemele tehnice aparute in acest sezon si gata sa atace in Raliul Targo Florio, etapa a cincea din Intercontinental Rally Challenge. Competitia se desfasoara intre 14 – 16 iunie, pe probele speciale pozitionate la est de Palermo, capitala Siciliei. Echipajul Napoca Rally Academy va avea de parcurs peste 150 km impartiti in 11 probe speciale. „Dupa Turul Corsicii nu ma mai sperie niciun raliu de asfalt. Sunt sigur ca ne vom intra repede in ritm si cred ca putem obtine un rezultat bun chiar daca si aici concurenta din partea pilotilor locali si a celor din IRC este foarte mare”, a spus si Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.
Sezonul 2012 din IRC nu a decurs conform asteptarilor pentru Marco Tempestini si Dorin Pulpea, in special din cauza numeroaselor probleme tehnice.
„Stim exact care au fost problemele noastre si cred ca acesta este cel mai important lucru. Toate ceea ce am facut in aceste saptamani a fost sa punem la punct lucrurile care nu au functionat in echipa si sper ca etapa din Sicilia sa fie un nou inceput pentru noi”, a spus Marco Tempestini, inaintea plecarii spre Sicilia.
Chiar daca au abandonat in trei din cele patru etape la care au luat startul, situatia in clasamentul din IRC Production Cup nu este una dramatica.
Marco Tempestini si Dorin Pulpea se afla pe locul 5 in clasamentul general din IRC Production Cup cu 18 puncte, la egalitate cu Kelly Donagh, Toshi Arai si Silva Sergio.
„Chiar daca am avut ghinion pana acum suntem pe o pozitie care ne permite sa ne luptam mai departe si sa ne atingem obiectivele. Desigur, avem nevoie de rezultate bune, cum a fost cel din Insulele Canare, si sper ca in Raliul Targa Florio sa adunam cat mai multe puncte”, a precizat Tempestini.
Pregatirea pentru Raliul Targa Florio a inceput cu o sesiune de teste in Italia. Echipajul Napoca Rally Academy a parcurs peste 100 kilometri in regim de proba speciala.
„Asfaltul a fost la fel de denivelat ca cel din Sicilia. Ma astept sa fie foarte cald acolo si am incercat sa gasim inca de acum un set-up cat mai bun pentru conditiile din Sicilia. Am mers pentru prima oara cu amortizoarele de R4 pe asfalt si a fost incredibil. Este o diferenta uriasa fata de suspensia de la grupa N. Nu am avut nicio problema tehnica si sper ca acest lucru sa ramana la fel si in cursa. Am pus un accent foarte mare pe fiabilitate pentru ca nu ne mai permitem niciun abandon din punct de vedere tehnic. Targa Florio va fi un raliul interesant, iar probele seamana putin cu cele din Romania ca viteza si denivelari. Diferentele sunt numarul de viraje, mult mai mare, si aderenta asfaltului, mai mica asa cum este de obicei la raliurile care se desfasoara pe insule”, a conchis Marco Tempestini. (M.S.)