Compania Pall-Ex România îşi extinde reţeaua prin deschiderea unui nou hub, pentru a simplifica prelucrarea volumelor de marfă paletizată ce se află în continuă creştere.
Pall-Ex România şi-a început activitatea în decembrie 2011, fiind prima reţea de distribuţie mărfuri paletizate din Estul Europei. Având sediul central în Sibiu, cu un numar de 16 membri în primul an de operare, reţeaua a crescut până în prezent la 28 de parteneri, companii de top în domeniul transportului sau distribuţiei de bunuri de larg consum FMCG.
Noul hub de 4.000 metri pătrati localizat în Bucureşti a condus reţeaua către eficienţă şi flexibilitate. „Economisim timp deoarece mărfurile din această zonă au acum un tranzit mai scurt, iar traficul din hub-ul central din Sibiu este fluidizat. Cel mai important beneficiu pentru clienţii noştri este că o dată cu deschiderea celui de-al doilea hub am redus costurile de livrare pentru zona de sud a ţării”, spune Claudiu Hila, General Manager al Pall-Ex România.
Pall-Ex este compania de logistică şi transport care dispune de cea mai intinsă reţea de depozite din România, 28 astfel de locaţii. Fără costuri suplimentare, prin intermediul Reţelei Pall-Ex marfa transportată beneficiază de asigurare de până la 15.000 de Euro pe palet.
Dovada livrării se face în timp real, prin SMS, cu efect vizibil imediat de către client în modulul Track&Trace. Acesta accesează on-line contul de utilizator, unde găseşte mai multe informaţii: data, ora şi persoana care a recepţionat marfa, precum şi setul de documente confirmate in format scanat. Documentele rămân arhivate pentru o perioadă indelungată de timp (1 an), fiind la dispoziţia clienţilor atunci când aceştia au nevoie de ele.
După ce a realizat o creştere cu 64 de procente a volumelor de marfă transpotate în 2014 faţă de activitatea anului 2013, Pall-Ex România a transportat recent paletul cu numărul 300.000 şi şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă pentru servicii de transport express mărfuri paletizate in România.
“Încercăm să fim tot timpul cu un pas inaintea concurenţei şi să aducem inovaţie şi eficienţă, in beneficiul clienţilor noştri. Sunt incântat de progresul făcut de reţeaua noastră, dar avem multe provocări cărora trebuie să le facem faţă, iar satisfacţia clienţilor rămâne principalul nostru obiectiv”, a afirmat Claudiu Hila, General Manager al Pall-Ex România, comentând asupra realizărilor. (R.B.)