Dupa 3 milioane de kilometri de teste cu cele mai importante flote europene, Pirelli prezinta cu mandrie noul Carrier: un pneu de inalta tehnologie dezvoltat special pentru vehiculele comerciale usoare si van-uri. Carrier garanteaza o viata mai lunga a pneului; o scadere a consumului de carburant multumita rezistentei mai reduse la inaintare, performante mai bune pe drumuri ude si un confort mai bun comparativ cu precedenta generatie de pneuri.
Prin introducerea lui Carrier, gama Pirelli pentru produsele comerciale se extinde, transferand tehnologia dezvoltata entru pneurile Ultra High Performance in sectorul vehiculelor comerciale. Carrier a fost creat prin utilizarea celor mai actuale criterii de design, folosite deja cu succes pe alte produse Pirelli de top precum P Zero si Cinturato P7, dar cu accent crescut pe doi factori cheie pentru piata de van-uri: siguranta si cotusturi totale de exploatare.
Noul pneu pentru van-uri a fost conceput la centrul de dezvoltare si cercetare din Milano, reprezentand inima tehnologiei Pirelli, unde sunt de altfel create si faimoasele pneuri de Formula 1.
Cel mai nou pneu Pirelli a fost testat in avans de 20 de operatori cheie de flote in Italia, Germania, Franta, Marea Britanie, Spania si Turcia. Mai mult de 50 de soferi transportatori au testat noile pneuri intr-un exercitiu de cercetare fara precedent inainte ca produsul sa fie lansat.
Aceste teste au pus pneul cu adevarat acolo unde ii este locul, supunandu-l unei mari varietati de conditii climatice si situatii diverse de mediu. Toate caracteristicile principale ale noului Carrier au fost confirmate de aceste flote: un cost general semnificativ mai mic datorat cresterii duratei de viata, un consum mai mic de carburant datorat diminuarii rezistentei la rulare si – cel mai important- un sentiment mai placut la volan, se arată în comunicatul remis redacţiei din partea companiei.
Rezultatele acestui test in viata reala corelate perfect cu testele traditionale efectuate in procesul dezvoltarii de catre inginerii Pirelli, au confimat imbunatatirea cu 30% a duratei de viata, multumita schimabrii radicale a geometriei profilului si a noii compozitii a cauciucului benzii de rulare.
Reducerea rezistentei la rulare a fost obtinuta multumita optimizarii profilului si al utilizarii materialelor inovatoare. Noul profil al benzii de rulare, cu trei caneluri longitudinale si o noua compozitie, au condus la o imbunatatire cu 10% a distantei de franare, o tinuta de drum mai buna pe ud si o mai buna rezistenta la acvaplanare: toate garantand siguranta si confort.
Datorita capacitatii de aderenta pe ud, un indicator cheie de performanta introdus de recenta eticheta europeana, Carrier a obtinut cele mai importante clasari in categoria sa cu scorul „A/B”.
Carrier va fi disponibil pe piata in dimensiuni de la 14 al 17 inch. Familia Carrier va fi completata de Carrier Camper cu dimensiunea de 15 si 16 inch, cu obiectivul de a deveni lider european pe piata anvelopelor de schimb pentru autovehiculele comerciale usoare.
Testele efectuate cu propriile flote si feedback-ul pozitiv primit reprezinta miezul campaniei de lansare Carrier. Pe anumite piete precum Italia, Germania, Franta si Turcia, fiecare distribuitor va primi un pachet de lansare ce include o stampila realizata manual cu profilul pneului Carrier (simbolizand sigiliul de aprobare de la flotele care au testat noul pneu) precum si obisnuitul set de cataloage, plus un card care ofera acces pe site-ul de produse dedicat.
Distribuitorii care vor accesa site-ul vor avea posibilitatea de a castiga diverse premii. Urmarind timpul oficial ce se va scurge pana la lansare, distribuitorii vor putea vedea un film despre incercarile la care a fost supus pneul Carrier de catre flote, vor putea citi descrierea produsului si vor raspunde la intrebari simple. Pe baza numarului corect de raspunsuri si a timpului necesar completarii lor, sistemul va aloca un anumit numar de puncte. Participantii cu cele mai multe puncte vor castiga premii de lansare exclusive.
Lansarea Carrier in Italia va include, de asemenea, o competitie pentru clienti, care se va derula pana pe 15 mai. Prin achizitia unui set de pneuri Carrier si inregistrarea pe site-ul oficial Pirelli, clientii cor avea sansa de a castiga vouchere de combustibil pentru 50000 km: distanta medie ce poate fi parcursa cu un set de pneuri premium de catre un van. (M.B.)