După introducerea pe piață încununată de succes de anul trecut, Semperit prezintă încă o adiție la noua sa familie de anvelope Runner. Pentru utilizarea în traficul combinat pe distanțe medii și lungi, anvelopele pentru puntea viratoare Runner F2 și anvelopele Runner D2 pentru puntea motrice există acum și în varianta de dimensiune 315/70 R22.5.
Anvelopele rezistente la uzură oferă o durată de viață mai lungă și un consum redus de combustibil. Familia completă de anvelope, inclusiv anvelopele pentru remorci vor putea fi văzute pentru prima oară la salonul Commercial Vehicle Show 2016 din Birmingham.
Semperit și-a lansat noua linie de produse în vara anului trecut cu anvelopele Runner F2 pentru puntea direcțională și anvelopele Runner D2 pentru puntea motrică, ambele disponibile în variante de dimensiune 315/80 R22.5. Acum, ambele anvelope eficiente din punctul de vedere al consumului din familia Runner sunt disponibile și în dimensiunea 315/70 R 22.5.
Suprafețele de rulare noi cu profil compact („Void Optimized Pattern”) și compușii special dezvoltați transformă aceste anvelope în adevărați campioni ai eficienței. „Semperit oferă prin familia Runner o anvelopă robustă, care aduce cu fiecare kilometru parcurs performanță și fiabilitate. Cu aceste anvelope ajungeți oriunde, de pe autostradă până la munte”, explică Daniel Gainza, șeful departamentului Marketing anvelope pentru camioane EMEA la Continental Reifen Deutschland GmbH, de al cărei portofoliu aparține și marca Semperit.
Datorită geometriei inteligente cu lamele, anvelopele Semperit Runner duc autovehiculul la destinație în siguranță chiar și pe carosabil umed.
Anvelopa Runner D2 315/70 R 22.5 pentru puntea motrică este inscripționată cu marcajul M+S și cu simbolul Three Peak Mountain Snowflake (3PMSF), iar anvelopa Runner F2 315/70 R 22.5 este inscripționată cu simbolul M+S. În plus, anvelopa pentru puntea direcțională oferă un indice de sarcină mai mare și corespunde astfel noilor cerințe pentru autovehicule Euro 6. Talonul întărit permite ambelor anvelope să reziste în mod optim unor sarcini portante alternante, iar comportamentul îmbunătățit al tracțiunii crește confortul la rulare.
Oferta noilor anvelope Semperit este desigur completă numai împreună cu anvelopa adecvată pentru remorci. Un prototip al anvelopei Runner T2 385/65 R 22.5, care va apărea oficial la vară, poate fi văzut pentru prima dată la salonul Commercial Vehicle Show 2016 din Birmingham. Suprafața mai lată de rulare asigură fiabilitate crescută, iar noii compuși fac ca anvelopa pentru remorci să fie mai rezistentă împotriva deteriorărilor.
Configurația excepțională și calitatea înaltă a designului anvelopelor Semperit este confirmată de premiul Red Dot Design, care a fost acordat anvelopelor pentru puntea motrică Runner D2 315/80 R 22.5 la finalul lunii martie.
Toate anvelopele din familia Semperit Runner dispun de o suprafață de rulare reșapabilă și pot fi restaurate complet.
Material fotografic:
Semperit este o marcă de anvelope a Continental AG din 1985. Marca tradițională de proveniență austriacă a fost dusă mai departe cu succes atât în domeniul anvelopelor pentru autoturisme, cât și în segmentul anvelopelor pentru autovehicule utilitare. În domeniul autovehiculelor utilitare, Semperit oferă o gamă largă de produse pentru traficul regional și la mare distanță.
Continental dezvoltă tehnologii inteligente pentru mobilitatea oamenilor şi a bunurilor acestora. În calitate de partener de încredere, producătorul de anvelope internațional, furnizorul de componente auto şi partenerul industrial oferă soluţii durabile, sigure, confortabile, individuale şi la preţuri accesibile. Concernul a înregistrat în 2015 prin intermediul celor cinci divizii Chassis & Safety, Interior, Powertrain, Anvelope și ContiTech o cifră de afaceri de 39,2 miliarde de euro și are în prezent aproximativ 209.000 de angajați în 55 de țări.
Divizia Anvelope dispune în prezent de peste 24 de locaţii de producţie şi dezvoltare în întreaga lume. Gama variată de produse şi investiţiile continue în cercetare şi dezvoltare contribuie semnificativ la o mobilitate eficientă din punct de vedere ecologic. În 2015, Divizia Anvelope, unul dintre principalii producători de anvelope la nivel mondial, cu aproximativ 49.000 de angajaţi, a avut o cifră de afaceri provizorie de 10,4 miliarde de euro.