Serviciul GLS de FlexDelivery, disponibil acum în 10 ţări

Din 2012, GLS, furnizor de servicii de coletărie la nivel european, a implementat opţiunea de FlexDelivery, treptat, în fiecare ţară. GLS Polonia este acum a zecea ţară care utilizează acest serviciu de livrare. Destinatarii vor fi informaţi în timp util cu privire la livrările coletelor pe care GLS le va direcţiona apoi conform cerinţelor destinatarului.

„Puteţi alege când şi unde vor avea loc livrările standard – în Germania, destinatarii au această opţiune din septembrie 2012. În 2013, serviciul FlexDelivery a fost introdus în Olanda dar şi în Austria, Belgia, România, Slovenia şi Slovacia. Filiala din Cehia a urmat şi ea, în februarie 2014. Iar acum, GLS Polonia va oferi, la rândul său, acest serviciu. Procedura de introducere a acestei opţiuni în Franţa, a unsprezecea ţară, este deja în curs de pregătire. Am încercat să răspundem exigenţelor tot mai mari resimţite atât de noi, cât şi de clienţii noştri, datorită trendului ascendent al comerţului online”, spune Rico Back, directorul GLS.

Cu ajutorul serviciului de FlexDelivery, GLS a lansat opţiunea care permite clienţilor să-şi primească bunurile comandate online, în funcţie de dorinţele acestora.

Destinat în primul rând comerţului online

Pentru a utiliza acest serviciu, expeditorii trebuie doar să trimită adresa de email a destinatarului – cu acordul lui – către GLS. Imediat ce s-a iniţiat procesul de expediere, destinatarii au acces la mai multe opţiuni. De exemplu, ei pot selecta o nouă dată de livrare, pot redirecţiona coletul la o nouă adresă şi, în unele ţări, pot opta pentru livrarea coletului chiar şi la un ParcelShop GLS.

Cu ajutorul acestor opţiuni, destinatarii îşi primesc produsele comandate online conform indicaţiilor lor, dar şi mai repede, iar numărul încercărilor nereuşite de livrare este tot mai mic.

„Este o situaţie avantajoasă pentru ambele părţi”, declară Back. „Clienţii noştri sunt mulţumiţi, curierii nu se mai confruntă atât de des cu absenţa destinatarului de la domiciliu, iar rata de livrare este tot mai mare”, adaugă el.

Departamentul IT reprezintă baza atât la nivel naţional, cât şi internaţional.

„Astăzi, competiţia pe piaţa serviciilor de coletărie este determinată, în mare parte, de furnizorii de soluţii IT”, explică Back.

„Noi vom continua să investim în departamentul de IT, pentru a îmbunătăţi, astfel, serviciile pentru clienţii noştri”, precizează el.

Grupul GLS în Europa

GLS, General Logistic Systems B.V., cu sediul în Amsterdam, oferă servicii de coletărie fiabile şi de calitate pentru 220.000 de clienţi din Europa, susţinute de logistică şi curierat rapid. „Lider al calităţii în logistica coletelor la nivel european” este principiul fundamental al companiei.

În acest context, GLS pune accent pe sustenabilitate: iniţiativa Think Green, implementată la nivel european, cuprinde activităţi ce au ca scop protejarea mediului înconjurător. Prin companii partenere sau deţinute integral, Grupul acoperă 37 de state europene, fiind conectat la nivel global prin contracte de colaborare.

37 de puncte centrale de transbordare şi 667 de depozite sunt la dispoziţia companiei GLS.

Datorită reţelei rutiere bine implementate, GLS este unul dintre principalii furnizori de servicii de coletărie din Europa. Aproximativ 14.000 de angajaţi manevrează 380 de milioane de colete pe an. În fiecare zi, aproximativ 18.000 de vehicule circulă în serviciul companiei GLS. Conform exerciţiului financiar aferent anului 2013/2013, GLS a înregistrat venituri de 1,48 miliarde de euro. (M.B.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.