Truck Freight Service, jucător activ pe piaţa de transporturi şi logistică din România, lansează Cargosoft, o nouă platformă online dedicată gestionării transporturilor rutiere.
Prin intermediul acestui produs, compania îşi propune să vină în sprijinul transportatorilor şi al caselor de expediţie, oferindu-le un cadru centralizat pentru înregistrarea şi organizarea activităţilor zilnice. Noutatea acestei platforme constă în faptul că oferă numeroase resurse care facilitează înregistrarea documentelor contabile (de exemplu: facturi emise şi primite, CMR-uri, rapoarte de sold), optimizând timpul pe care clienţii îl dedică activităţilor de tip birocratic. Cargosoft este un produs inovator care îşi propune să simplifice vertiginos modul în care transportatorii îşi desfăşoară managementul activităţilor.
Avantaje pentru transportatori…
Sistemul oferă o serie de avantaje importante transportatorilor. În primul rând, atunci când este vorba despre facturare, se elimină eroarea umană (greşeli de scriere cont sau alte date, calcul sume, curs valutar sau TVA), iar facturile pot fi şterse/anulate/stornate sau se poate aplica discount. Sistemul emite avertizări scadenţe facturi emise şi primite şi oferă posibilitatea de avertizare prin e-mail a clienţilor asupra scadenţei facturilor emise. Administrarea flotei auto este mai simplă, cu avertizări asupra expirării poliţelor, a CMR, a ITP, a rovinietei sau asupra scadenţelor leasingului/ratelor. Există posibilitatea creării şi emiterii de CMR, a deschiderii de dosare pe baza facturilor emise pentru salvarea (uploadarea) documentelor anexe transportului, a creării de conturi pentru dispeceri, precum şi posibilitatea de raportare pe fiecare dispecer asupra performanţei acestuia (număr comenzi efectuate, valoare comenzi, profit înregistrat). De asemenea, sistemul oferă posibilitatea de a contabiliza cheltuilelile şi de a realiza rapoarte de cheltuieli/TVA/profit/cash-flow, precum şi a înregistrării şi administrării instrumentelor de plată (bilet la ordin/filă cec) emise şi primite cu avertizări de scadenţe.
…şi pentru casele de expediţii
Cargosoft oferă expeditorilor uşurinţă în utilizare, cu un singur click pentru confirmare comandă client, comandă transportator şi facturare, odată creată cursa cu datele aferente (dată/tip transport/auto/adrese încărcare şi descărcare/marfă/preţ client şi transportator/modalităţi şi termene de plată) şi gestionare la fel de facilă a încasărilor/plăţilor. Prin intermediul acestei platforme, aceştia pot factura mai multe curse pe o singură factură, pe baza căreia se deschide un dosar cu mai multe comenzi unde se pot adăuga (uploada) documentele anexe transporturilor. Expeditorii pot face un calcul al scadenţelor facturilor emise şi primite în funcţie de selecţia dorită, număr de X zile de la: emitere factură, încărcare, descărcare, primire documente cu avertizări de scadenţe şi trimitere automată de e-mailuri. În sistem, se pot crea conturi pentru expeditori, existând posibilitatea de raportare pe fiecare expeditor asupra performanţei acestuia (număr comenzi efectuate, valoare comenzi, profit înregistrat). Nu în ultimul rând, ca şi pentru transportatori, Cargosoft oferă posibilitatea de a contabiliza cheltuilelile şi realiza rapoarte de cheltuieli, de a înregistra şi administra instrumente de plată, de a administra flota şi de a crea CMR. „Cargosoft aduce un suflu nou în ceea ce priveşte organizarea transporturilor în România. Prin intermediul acestei aplicaţii, ne propunem să revoluţionăm piaţa autohtonă a transporturilor, contribuind activ la optimizarea întregului proces. De asemenea, Cargosoft va seta un nou standard în managementul acestor activităţi, întrucât reprezintă cea mai bună soluţie, judecând după raportul dintre calitate şi preţ. Ne propunem ca această aplicaţie să devină alegerea numărul unu a transportatorilor din România“, declară Sebastian Harapu, General Manager Truck Freight Service.
Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro