Urgent Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat intern din România, anunță o creștere cu 21% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2015 comparativ cu aceeași perioadă din 2014.
Evoluția pozitivă a rezultatelor companiei urmează procesului accelerat de consolidare și integrare a operațiunilor cât și a investițiilor realizate în această perioadă. Volumele transportate au continuat să crească pe ambele segmente de clienți, B2B și B2C, susținute de expansiunea ponderii comerțului online, acesta ajungând să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei. Pe acest segment, compania a înregistrat o creștere cu 80% a volumelor transportate, față de prima jumătate a lui 2014, extinzându-și portofoliul de clienți prin atragerea unor companii importante, active în acest domeniu.
“Odată cu fuziunea de anul trecut, ne aflăm într-o nouă postură pe piața de curierat, aceea a unui jucător cu o poziție bine consolidată. Acordăm o atenție specială comerțului online, care a ajuns să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei și unde am reușit să atragem jucători cheie din acest segment, precum eMAG, Avon, Oriflame, H&M sau Depanero”, spune Gian Sharp (foto), CEO Urgent Cargus.
În condițiile creșterii volumelor transportate și procesate, compania a planificat investiții de 2,5 milioane euro, pentru extinderea și îmbunătățirea capacităților logistice. Astfel, suprafața destinată depozitării și sortării expedierilor va fi extinsă cu 50% în 15 orașe mari din România până la finalul lunii octombrie; vor fi achiziționate noi echipamente de procesare a coletelor, împreună cu soluții de IT și securitate, iar flota de vehicule va fi mărită. Extinderea logistică este susținută deja și de creșterea medie a numărului de angajați și colaboratori cu 20% în prima jumătate a acestui an.
“În a doua jumătate a lui 2015 ne dorim să avem o creștere a cifrei de afaceri cu 20% și ne pregătim pentru un an 2016 plin de provocări. Urmărim cu atenție dinamica pieței de comerț online, estimată pentru 2015 la o valoare totală de 1,3 miliarde euro, precum și întărirea poziției pe care o deținem în zona de clienți B2B. Estimăm că piața de curierat intern va continua să aibă o evoluție ascendentă, odată cu consolidarea pozițiilor deținute de principalii jucători.” a explicat Gian Sharp.
Despre Urgent Cargus
Urgent Cargus este una dintre cele mai mari companii de pe piața de curierat intern din România. Realizată în 2014 prin fuziunea a două dintre cele mai importante companii de curierat din România, Urgent Cargus deține și utilizează singura rețea națională de 140 centre și depozite și o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat. Urgent Cargus are peste 2.900 de angajați și a avut vânzări cumulate de peste 68 milioane de euro în 2014.
Detalii, la www.cargus.ro, www.urgent-curier.ro.