Urgent Cargus investește în tehnologie de ultimă generație în 2016, cu scopul de a îmbunătăți serviciile sale și procesul de livrare a expedierilor.
Compania a achiziționat 1.500 scannere Intermec cu capabilități de captură foto 2D. Acest lucru le permite curierilor să fotografieze toate confirmările de primire a expedierilor, iar clienților să poată vizualiza în timp real semnătura de primire ca dovadă a livrării la destinație. Procesul a fost continuat prin dotarea tuturor curierilor Urgent Cargus cu imprimante mobile. Astfel, documentele de transport, facturile și chitanțele pot fi tipărite pe loc, automatizând complet întregul traseu al unei expedieri și reducând potențialele erori.
Compania urmărește să răspundă tendinței de creștere a plăților electronice și a investit în achiziționarea a 170 scannere pentru implementarea unui program pilot în București, în vederea utilizării cardurilor bancare în momentul preluării sau livrării expedierilor.
Utilizarea tuturor acestor echipamente mobile le permite curierilor să preia și să livreze mult mai rapid și eficient expedierile, iar urmărirea traseului acestora să se desfășoare în timp real. În acest fel, Urgent Cargus își susține obiectivul său principal de a îmbunătăți permanent cele două momente esențiale din procesul de livrare: preluarea și livrarea.
“Cu un business în continuă expansiune care implică procesarea a milioane de expedieri și acoperirea unor distanțe de milioane de kilometri în fiecare lună, devine necesar să investim în cea mai bună tehnologie. Acest lucru va avea ca rezultat creșterea eficienței serviciilor oferite și a gradului de satisfacție a clienților, două dintre punctele principale ale strategiei noastre de dezvoltare”, a spus Dl. Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
Cea de-a doua prioritate a investițiilor Urgent Cargus vizează optimizarea rețelei naționale de distribuție și a rutelor zilnice ale curierilor. Cu peste 3 milioane de kilometri parcurși pentru a livra cele peste 2 milioane de expedieri în fiecare lună, alegerea celei mai bune rute de distribuție reprezintă un aspect esențial pentru industria actuală de curierat.
Astfel, Urgent Cargus a dezvoltat un program de optimizarea a rețelei sale naționale de distribuție, în parteneriat cu compania ORTEC, unul dintre liderii mondiali în soluții de optimizare a rutelor de transport.
“Proiectul presupune o soluție integrată de Supply Chain management, pe care ORTEC a livrat-o pe 3 nivele concurente în 2 divizii: PUD și Line Haul. Folosind datele istorice ale clienților, software-ul ORTEC Tactical Routing calculează zonarea optimă a curierilor. ORTEC Routing and Dispatch este responsabil pentru eficientizarea planificării operaționale zilnice a Urgent Cargus, în timp ce planificarea Line Haul este optimizată cu ORTEC Network Routing. Pentru a îmbunătăți nivelul serviciilor furnizate, aplicația mobilă ORTEC susține curierii, permițându-le să trimită și să primească în timp real informații de pe traseu și de la ușa clientului. Anticipăm că vom avea o colaborare de succes”, a spus Dl. Herman Wierenga, Director General al ORTEC CEE.
Acest proiect, dezvoltat împreună cu ORTEC oferă companiei posibiliatea de a-și planifica capacitatea de transport la nivel național și de a o îmbunătăți în mod constant.
Pentru a susține implementarea programului de optimizare a rutelor de transport, Urgent Cargus și-a echipat flota de vehicule de curierat cu 2.000 de sisteme GPS.
Începând cu luna iunie a acestui an, vehiculele de curieriat vor fi dotate cu 2.000 de tablete care încorporează aplicația de management a traficului, Waze. Astfel, curierii își vor putea alege zilnic cele mai eficiente și rapide trasee pentru livrarea expedierilor.
Investițiile realizate în aceste soluții și tehnologii inovative vor contribui atât la îmbunătățirea experienței clienților companiei, cât și la maximizarea eficienței procesului de preluare și livrare a expedierilor. Avantajele oferite clienților precum: urmărirea în timp real a traseului expedierilor, tipărirea documentelor de transport pe loc și plata electronică direct la curier, vor contribui la reducerea timpului de așteptare, iar curierii vor putea efectua livrările cu un grad ridicat de eficiență.
Despre Urgent Cargus
Urgent Cargus este una dintre cele mai mari companii de pe piața de curierat intern din România. Realizată în 2014 prin fuziunea a două dintre cele mai importante companii de curierat din România, Urgent Cargus deține și utilizează o rețea națională de 72 centre și depozite și o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat. Urgent Cargus are peste 2.900 de angajați și colaboratori a înregistrat în 2015 o Cifră de Afaceri de peste 76,8 milioane de euro.
Pentru mai multe informații despre serviciile Urgent Cargus, vizitați www.urgentcargus.ro.