Despre șoferi în echipaj
Mă voi opri, de această dată, asupra unor aspecte psihologice de care este bine să ținem cont atunci când avem șoferi în echipaj: relația...
Health & Wellbeing (II)
În articolul din acest număr, vom începe să ne conturăm o idee despre „Politica de Health & Wellbeing”.
Așa cum suntem deja obișnuiți, fiecare companie...
Studiu Marsh privind costurile incidentelor cibernetice
La nivel global, costurile cumulate ale incidentelor cibernetice au însumat 600 miliarde USD în anul 2018, relevă cel mai recent studiu Marsh. Organizațiile din...
LEGEA SAVARY – ÎNTREBĂRI FRECVENTE (III): Practici și probe
Continuăm seria de articole în care tratăm elemente importante din Legea Savary (Legea 2014-790 din 10 iulie 2014), introdusă în Franța pentru combaterea concurenței...
“Am MARFĂ, caut TRANSPORT”: Șoferi care țin cu firma…
Pentru a crea în firma noastră o atitudine așteptată din partea șoferilor, este necesar un întreg proces... și este unul de durată. Primul pas...
Contestăm amenzile?…
Amenzile reprezintă, fără îndoială, un subiect de actualitate în orice moment... dar, în ultimii 4 ani, o dată cu introducerea de către fiecare stat...
Șoferii expres trebuie abordați diferit
În trafic, observăm cu toții că șoferii care conduc un vehicul de 3,5 t, carosat sau cu prelată, se comportă, în majoritate, ca și...
VIAȚA VĂZUTĂ PRIN PARBRIZ. Succes sau noroc?
„Omul concentrat să profite cât mai mult de niște oportunități este prea ocupat pentru a se mai gândi la noroc.” B. C. Forbes (jurnalist...
Legea SAVARY, întrebări frecvente (II)
Continuăm seria de articole în care tratăm elemente importante din legea Savary (Legea 2014-790 din 10 iulie 2014), introdusă în Franța pentru combaterea concurenței...
SFATUL AVOCATULUI: Inteligența artificială și transporturile
Inteligența artificială își face din ce în ce mai mult simțită prezența în viața noastră. Ce este Inteligența Artificială (IA)? De-a lungul timpului au...
Digitalizarea impulsionează piața serviciilor de controlling
Digitalizarea departamentelor financiare va deveni, în viitorul apropiat, o necesitate și va reprezenta un factor decisiv în eficientizarea serviciilor destinate controlului performanței economice (controlling), consideră Horváth...
RPTCY 2019. Provocări la zi și rețete testate
Ultimele 12 luni au fost, în transporturi și nu numai, luni de mari provocări pentru toți cei implicați în acest domeniu, indiferent dacă vorbim...
RPTCY: Cum să transmitem încredere angajaților?
De ce avem nevoie să transmitem încredere angajaților? Poți face un mic exercițiu de observare a ceea ce înseamnă încrederea ta într-un anumit restaurant,...
SFATUL AVOCATULUI: Plata nedatorată – atât de simplu, și totuși…
Recent, am fost întrebat ce se poate face când s-a plătit de două ori un serviciu primit. Dacă vom căuta răspunsul în Codul civil,...
Legea SAVARY – întrebări frecvente
Începem o serie de articole în care vom trata elemente importante din Legea SAVARY (Legea 2014-790 din 10 iulie 2014), introdusă în Franța pentru...
Profitabilitate sau cotă de piață? Bune practici
Numărul companiilor de transport rutier cu cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro era, în 2017, conform ICAP, de 102, față de...
RPTCY 2019. Cartelul – o practică sancționată de Consiliul Concurenței
Concurența pe piață este necesară, întrucât oferă garanția bunăstării consumatorilor. Orice comportament care denaturează concurența pe piață, care împiedică, așadar, formarea prețului serviciilor în...
RPTCY: Negocierea, un joc?
... Bineînțeles că nu! Însă, câteodată, afli lucruri noi atunci când participi la un workshop, unde tehnicile sunt explicate în cadrul unui joc de...