Importanța contractului de asigurare în afaceri
Când conduceți o afacere, vă asumați responsabilitatea pentru integritatea bunăstării și conservarea patrimoniului unei game largi de persoane, de la angajați, la clienți.
Activitățile dumneavoastră...
INTERVENȚIA ÎN SITUAȚII DE URGENȚĂ. Instruirea personalului prin utilizarea echipamentelor
Există, în popor, concepția că, dacă nu te gândești la lucruri rele, acestea au mai puține șanse să se întâmple. Nimeni nu își dorește...
Situația la zi… tristă
Ne-am ferit, ani de zile, să discutăm serios despre liberalizare, sperând fiecare, în sinea lui, că nu se va întâmpla, sau că nu se...
Business Coaching Diploma
PwC România lansează și în România programul de certificare Business Coaching Diploma (BCD), derulat prin Academia PwC. Dedicat inițial liderilor PwC începând din 2014,...
Cum facem posibilă excelența în servicii?
Noțiunea de excelență în servicii a fost formulată de Tom Peters în anii ’80 – ’90, într-un moment în care apariția e-mailului în viața...
Wellbeing sau work – life balance? Life Balance. TU!
Ne petrecem o mare parte din timpul nostru la serviciu. Fie că e vorba de un mediu office sau unul producție/logistică, timpul petrecut la...
Studiu de caz privind șoferii
Una dintre cele mai răspândite probleme ale șoferilor este dorul de casă, distanța față de cei dragi. Implicit, devine și o problemă cu care...
VIAȚA VĂZUTĂ PRIN PARBRIZ: Accidentul nu este un accident!
„Nu ați înțeles, neatenția în conducere duce la faliment, nu la accident!” - Victor Martin, sociolog belgian
În luna octombrie a acestui an, s-a desfășurat...
Well Being la dispeceri și expeditori
Cele mai frecvente efecte ale stresului asupra performanței în muncă sunt: disponibilitate redusă pentru lucru, absenteism, performanță și productivitate în muncă scăzută, creșterea plângerilor...
Piața de transport – evoluție și perspective
2018 marchează 10 ani de la criza financiară. Pe un trend de creștere economică, bazat pe consum, piața de transport a crescut. O spun...
Generații de șoferi…
În articolul de față, mă voi referi la aspecte generale, reprezentând categoria. O abordare eficientă și explicită înseamnă cunoașterea personalității individuale, pentru că fiecare...
Managementul timpului
Timpul este singura resursă limitată și nelimitată, în același timp. Uneori ne spunem că timpul le rezolvă pe toate, iar, alteori, ne plângem că...
Cum creăm profit pentru clienții noștri?
În calitate de antreprenori sau manageri, întrebarea pe care ne-o punem, de cele mai multe ori, este: „cum generez mai mult profit pentru compania...
Agresivitatea verbală și colaboratorii…
Comunicarea în transporturi s-a schimbat. Acum câțiva ani, seriozitatea și comunicarea profesională (promptă, cunoștințe, informare) erau la putere, iar zicala „vorba e semnătură” era...
Dispecerii și… deciziile
Așteptările de la dispeceri în ceea ce privește deciziile, sunt mari și în fiecare zi trebuie să demonstreze că sunt ca un „motor” al...
Strategii de optimizare pentru PROFIT
Fie că ești manager sau antreprenor, bunăstarea ta depinde de profitabilitatea generată de afacerea pe care o conduci. Atenție, profitabilitate, nu profit. (Profitabilitatea reprezintă...
Consiliere psihologică pentru șofer?
În articolele trecute, am atras atenția asupra performanței, asupra personalității, asupra evoluției și dezvoltării, în general; firmă, manageri, dispeceri și șoferi. Mulți o să...
Instruirea personalului prin utilizarea echipamentelor (II)
Activând în domeniul SSM / SU / MEDIU / ISCIR din 1999, unde angajatorii, din păcate, în marea lor majoritate, nu sunt interesați decât...