Semiremorci electrificate cu ZF

BPW și constructorii de remorci Kässbohrer și Krone sunt interesați de un parteneriat cu ZF, pentru conceptul de electrificare a remorcilor dezvoltat de acest producător.

Tehnologia este gata, interes există, mai trebuie doar omologate semiremorcile electrificate.

Soluția de remorcă electrificată de la ZF este proiectată să îndeplinească viitoarele standarde. Se preconizează că primele remorci electrice vor funcționa pe drumurile UE, deîndată ce va fi stabilită omologarea.

Soluția respectivă este posibilă prin integrarea axei electrice ZF AxTrax 2 cu o cutie modulară de baterii pentru recuperare și susținerea a tracțiunii. Datorită capacității sale de a recupera energie din frânare, sistemul poate transforma eficient un camion diesel de 40 t, într-un vehicul hibrid, generând economii de combustibil și CO2 de până la 16%, în timp ce varianta opțională, cu încărcare suplimentară de la priză, poate economisi până la 40%. Remorca oferă, de asemenea, beneficii pentru camioanele grele electrificate cu zero emisii prin extinderea autonomiei acestora.

Conceptul de remorcă electrificată de la ZF câștigă clientelă pe măsură ce interesul din partea industriei crește. Aducerea beneficiilor remorcilor electrificate operatorilor de flote a făcut un pas mai aproape, deoarece divizia pentru vehicule comerciale ZF a anunțat că va coopera cu BPW pentru a oferi un sistem de tren de rulare complet integrat constructori lor de remorci, inclusiv axa electrică ZF AxTrax 2. Kässbohrer și Krone, doi producători de top de remorci, vor începe, de asemenea, să implementeze sistemul inovator de electrificare ZF pentru semiremorcile lor. Sistemul oferit furnizează o putere continuă de până la 210 kW și un cuplu constant de 26.000 Nm.

Dan ATHANASIU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.