Page 40 - revista ZIUA CARGO
P. 40

 GRUPUL E. VAN WIJK ÎNCEPE ANUL 2022 CU O STRATEGIE MODERNIZATĂ
 Grupul E. van Wijk, cu sediul în Giessen, Țările de Jos, este pregătit să înfrunte viitorul cu o strategie modernizată. „Companiile noastre au crescut considerabil, în ultimii ani, inclusiv prin achiziționarea unor companii noi. De aici și nevoia de formulare a unei direcții strategice clare, pentru anii următori”, declară Ewout van Wijk, a treia generație van Wijk și CEO al companiei de familie. Strategia Grupului se bazează pe cinci principii de bază: creșterea succesului clienților, folosirea inteligentă a datelor, continuitate,
servicii logistice sustenabile, angajați calificați și pasionați. Pentru a marca începutul unei noi ere, Grupul E. van Wijk a ales să reînnoiască și sigla. Sara Hamed, expert în marketing și afaceri, spune: „Vechiul nostru logo datează din anii ’90 și trebuia să fie înlocuit.”
     CARGUS MOBILE, ÎN TOP 10 APLICAȚII DE BUSINESS DIN ROMÂNIA
La doar o lună de la lansare, Cargus Mobile a intrat în top 10 aplicații de business din România, conform Google Play. De asemenea, în App Store, aplicația a intrat în top 30 aplicații utilitare și este evidențiată ca fiind în trend, pentru utilizatorii de sistem iOS. Până la începutul lunii decembrie, Cargus Mobile a înregistrat peste 9.000 de descărcări în Google Play și peste 4.000 în App Store și au fost localizate în jur de 100.000 de colete de cei care au folosit aplicația, în ultima lună. Cel mai des utilizate caracteristici ale aplicației au fost opțiunea Track & Trace, care oferă instantaneu informații despre toate livrările Cargus, precum și opțiunea de a redirecționa coletele la cel mai apropiat punct Ship & Go, pentru a fi ridicate ulterior de destinatari.
O noutate absolută pe piața de curierat, dar deja cunoscută din aplicațiile de transport, o reprezintă ratingul curierului, prin care Cargus dorește să promoveze și să recompenseze activ curierii care
oferă cele mai bine cotate servicii de livrare.
COLLIERS LANSEAZĂ EVALUĂRI 360°
Colliers anunță lansarea Evaluări 360°, o soluție „one-stop-shop” de servicii complete de evaluare de companii, echipamente tehnice, active intangibile și imobile. Serviciul reprezintă o nouă linie de business, axată pe servicii integrate de evaluare, atât pentru proprietăți imobiliare, cât și pentru companii, bunuri mobile sau active necorporale. Oferind o soluție completă și acționând ca un punct de contact comun pentru toate părțile implicate în proces, serviciul Evaluări 360° se bazează pe trei linii de business, care acoperă toate segmentele principale ale pieței de evaluare – Business Valuation, Fixed Assets și Intangible Assets –, completând, astfel, experiența amplă pe care compania o are în evaluarea imobiliară. În ultimii cinci ani, Colliers a evaluat peste 500.000 de proprietăți comerciale și rezidențiale, în valoare totală
de 40 de miliarde de euro.
FAN DELIVERY, LIVRARE RAPIDĂ, LA 1 LEU
FAN Courier lansează start-up-ul FAN Delivery, aplicație și platformă de personal shopping, cu livrare rapidă, la prețul promoțional de
1 leu, până la sfârșitul acestui an. Auchan România, partener în categoria supermarket, este prezent în platformă cu peste 7.000 de produse. FAN Delivery se adresează clienților care doresc ca produsele cumpărate online să le fie livrate într-un interval de 45-60 de minute. Prin intermediul platformei, clienții au acces la o gamă diversificată de produse
– de la cosmetice, la produse farmaceutice, flori, papetărie, cărți sau produse de supermarket. Auchan este primul mare retailer din România care se alătură platformei FAN Delivery, alături de alți peste 30 de furnizori de produse care s-au înrolat deja.
BRAMBLES ȘI CHEP, CĂTRE UN LANȚ
DE APROVIZIONARE REGENERATIV
Brambles și compania sa fiică, CHEP, deschid calea către un lanț de aprovizionare regenerativ, la conferința COP26. Brambles a primit Terra Carta Seal al Alteței Sale Regale Prințul de Wales. În același timp, CHEP și-a comunicat strategia și viziunea, la Sustainable Innovation Forum.
Graham Chipchase, CEO Brambles, a declarat: „Abordarea noastră privind durabilitatea se aliniază cu principiile Terra Carta, de a merge către un viitor pozitiv pentru climă și natură, prin urmare, ne bucură că suntem recunoscuți pentru aportul în această direcție”. Compania a participat la dezbaterile Sustainable Innovation
   40 ............................................................................................................................................ decembrie 2021
ȘTIRI















































































   38   39   40   41   42