Circulația rutieră a fost deschisă cu restricții, în 29 noiembrie, pe primii 10 km din Autostrada București Nord, mai precis pe jumătate din lotul 2 Corbeanca-Afumați, între DN 1 și A3 București-Ploiești.
Cealaltă jumătate din acest lot, 9 km de autostradă realizați între A3 și DN2, va putea fi utilizată abia anul viitor, după ce vor fi construiți 2 km din lotul 3, reprezentând descărcarea de trafic în DN2. După finalizarea legăturii cu lotul 3, se va putea circula pe 21 de km între DN1 și DN2.
Traseul Lotului 2 Nord – A0 se desfășoară între DN1 (în dreptul localității Corbeanca) și DN2 (în dreptul localității Afumați).
Construirea celor 19 km a costat 831,92 milioane de lei (fără TVA), sumă asigurată prin Programul Transport. Porțiunea de autostradă a fost finalizată cu 7 luni mai devreme. Asocierea de constructori români SA&PE Construct-Spedition UMB-Tehnostrade a început lucrările, în august 2022, și avea termen contractual de finalizare, în iunie 2024.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) vrea dea în trafic, în decembrie, încă 23 de km ai Autostrăzii de Centură a Capitalei, pe partea de sud. Este vorba despre lotul 2, Vidra-Bragadiru, cu o lungime de 16 km și alti 7 km ai lotului 1 Vidra-Glina. Astfel, dacă aceste tronsoane vor fi gata, atunci șoferii vor putea circula doar pe autostradă între DN6-DN 5 și DN4.