Compania Națională de Administrare a Infrastructurii rutiere (CNAIR) a primit până luni, 21 august, când a expirat termenul pentru depunerea ofertelor aferente obiectivului “Proiectare și execuție Varianta de ocolire Timișoara Sud”, 12 oferte.
Astfel, pentru realizarea acestui obiectiv de infrastructură au depus oferte următorii operatori economici:
- ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARET A.S.
- Asocierea COMSA, S.A.U – ALDESA CONSTRUCCIONES S.A.
- DANYA CEBUS ROM SRL
- Asocierea ELF ROAD S.R.L – RPA SRL – ALEANDRI SPA
- Asocierea ICM SPA – SC TANCRAD SRL – IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.p.A.
- Asocierea MAX BOEGL ROMANIA S.R.L. – MAX BOEGL STIFTUNG & CO. KG. – TEHNOCER SRL
- PORR CONSTRUCT S.R.L
- Asocierea PST GROUP JSC – SC PST CONSTRUCTION WORKS SRL – SC ALPENSIDE SRL
- Asocierea SINOHYDRO CORPORATION LIMITED – SC NORD VEST INFRASTRUCTURA SI SERVICII SRL
- SOCIETÀ ITALIANA PER CONDOTTE D’ACQUA S.P.A
- TIRRENA SCAVI SPA ITALIA
- Asocierea TRAMECO S.A – VAHOSTAV-SK – SC CONSTRUCTII ERBASU SA – SC GRAFIC TENDS SRL
Valoarea estimată pentru realizarea întregului proiect este de 381.817.899 lei fără TVA.
Lungimea Variantei de Ocolire Timișoara Sud este de 25,690 km de drum național nou la standarde europene și pe lângă beneficiile locale, are ca principal scop fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timisoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostradă Arad – Timișoara – Lugoj.