Autoritatea Rutieră Română (ARR) informează, în 20 octombrie,, că agențiile teritoriale își suspendă activitatea cu publicul, începând din data de 21 octombrie, „având în vedere creșterea continuă a ratei de incidență la mia de locuitori privind cazurile de infectare cu SARS-COV-2, precum și prevederile Hotărârii nr. 49 din 13.20.2020 a Comitetului Național pentru Situații de Urgență (CNSU).
Astfel, într-un anunț semnat de directorul general al ARR, Mihai Alecu, sunt prezentate următoarele măsuri ce vor fi aplicate:
– se suspendă activitățile cu publicul pentru registratura Agenției Teritoriale ARR;
– actele necesare privind eliberarea licențelor / certificatelor / copiilor conforme / autorizațiilor / atestatelor / cardurilor tahografice / documentelor de control / ecusoanelor se transmit numai prin serviciul poștal, cu confirmare de primire;
– solicitările de informații publice se transmit numai la adresa de e-mail: cerere544@arr.ro;
– petițiile se transmit numai la adresa de e-mail: relații_publice@arr.ro;
– documentele întocmite la nivelul Agenției Teritoriale ARR se transmit solicitanților (operatorilor de transport rutier / taxi / închiriere / alternativ, școlilor de conducători auto, personalului din domeniul transporturilor rutiere etc.) numai prin serviciul poștal, cu confirmare de primire;
– răspunsurile la solicitările de informații publice / petiții / adresa etc. se transmit prin poștă electronică sau prin serviciul poștal, cu confirmare de primire, după caz.