ALD Automotive I LeasePlan anunță noul brand global de mobilitate, Ayvens, care reunește cele două companii sub o singură identitate. Noul brand marchează încă o etapă majoră în dezvoltarea companiei, care vine în completarea planului strategic pe 3 ani, lansat în septembrie 2023.
Precizările trnsmise ZIUA CARGO:
Procesul de integrare a unor capacități și expertize complementare a oferit companiei oportunitatea de a reimagina mobilitatea, pentru a răspunde mai bine provocărilor din viitor. Noul brand se aliniază acestui obiectiv comun, consolidând poziția unică a companiei pe piață, prin evidențierea elementelor care o fac diferită și a valorii adăugate pe care o aduce clienților din toate segmentele de activitate. Promisiunea noului brand, „make life flow better”, are ca scop livrarea de servicii de mobilitate mai simple, mai inteligente și sustenabile.
Noul grup Ayvens deține toate elementele pentru a deveni liderul global în mobilitatea sustenabilă. Prin intermediul celei mai mari flote multi-brand de vehicule electrice dintr-un total de 3,4 milioane de autovehicule administrate la nivel global, compania își propune să conducă procesul de tranziție către o economie cu emisii scăzute de carbon și să modeleze transformarea digitală a industriei.
Noul brand construiește o identitate puternică pentru cei doi jucători de renume din industrie, prin:
Un nou nume și un simbol grafic nou
Ayvens este un nume memorabil, simplu, dar în același timp recognoscibil, care indică drumul spre progres. Este asociat cu un simbol grafic care reprezintă cele două companii unite într-o singură echipă, cu un scop comun, o fundație solidă și o formă fluidă îndreptată în sus ce simbolizeaza dinamism și progres.
Numele este puternic susținut de acționarul global majoritar, Societe Generale.
O nouă identitate grafică
Identitatea grafică denotă energie, datorită fontului prietenos și modern, dar și paletei unice și vibrante de culori, inspirate din mediul natural înconjurător și concepute pentru a se distinge în piață. Iconografia veselă și dinamică reușește să surprindă esența mobilității, etalând-o prin momente frumoase ce își au originea în viața de zi cu zi.
Un nou slogan
Better with every move exprimă misiunea companiei de a livra servicii de mobilitate „mai bune” pentru clienți, pentru companii și pentru planetă, și care evoluează continuu.
ALD Automotive | LeasePlan a selectat Dragon Rouge, agenție internațională de design, pentru a crea un brand de mobilitate care să repoziționeze cele două companii din industria mobilității dincolo de domeniul leasing-ului, într-un lider nou, care oferă servicii de mobilitate mai bune.
Noul brand va fi lansat în 2024 în cele 44 de țări unde grupul ALD Automotive | LeasePlan este prezent, având cea mai largă acoperire geografică directă. Va fi utilizat pentru toate segmentele de clienți (corporate, IMM-uri, persoane fizice autorizate și persoane fizice), pe toate canalele și, în particular, în tot ecosistemul digital în creștere al companiei.
În România, noul brand va fi lansat la nivel operațional, în trimestrul al treilea din 2024.
„Cu fiecare zi, avem șansa de a deveni mai buni, iar fiecare dintre noi avem rolul nostru. Ne-am unit forțele, iar noua companie este pregătită să deschidă calea către adoptarea pe scară largă a mobilității sustenabile, deoarece avem dimensiunea, acoperirea, expertiza necesară în zona serviciilor și ne-am asumat un angajament pentru inovație”, precizează Tim Albertsen, chief executive officer al Ayvens, fost ALD Automotive |LeasePlan. „În calitate de furnizor major în sectorul de mobilitate, vom valorifica poziția noastră de lider pentru a modela viitorul mobilității și pentru a atinge excelența. Noua noastră identitate de brand nu numai că permite celor 15.700 de angajați să aibă o identitate comună, dar reflectă, de asemenea, cum ne transformăm pentru a răspunde nevoilor clienților noștri care își doresc mai multe opțiuni, libertate și valoare adăugată. Ne va ajuta, de asemenea, să creștem nivelul de conștientizare al pieței și clienților cu privire la serviciile noastre, precum și să atragem cele mai bune talente în întreaga lume.”