Ayvens, noul brand de mobilitate al ALD Automotive I LeasePlan

ALD Automotive I LeasePlan lansează în România noul său brand global de mobilitate, Ayvens, care unește cele două companii sub o singură identitate.

Shane Dowling

Lansarea noului brand de mobilitate în România survine ca urmare a achiziției la nivel global a LeasePlan de către ALD în care Ayvens înlocuiește brandurile ALD Automotive și LeasePlan. 

„Odată cu Ayvens, brandurile ALD Automotive și LeasePlan nu vor mai exista și vor deveni o amintire frumoasă. Vom continua să ne desfășurăm activitatea sub numele Ayvens și, împreună cu clienții și partenerii noștri vom transforma mobilitatea, astfel încât acest proces să fie mai sustenabil, mai flexibil și, în cele din urmă, mai simplu. Ne ghidăm după mesajul „Better with every move”, iar odată cu Ayvens clienții noștri au la dispoziție un consultant de mobilitate de încredere și un trendsetter în domeniu. Datorită dimensiunii, gradului de acoperire, expertizei în materie de servicii și angajamentului față de inovare, compania noastră este pregătită să conducă tranziția către transformarea digitală, reducerea emisiilor de carbon și adoptarea pe scară largă a mobilității sustenabile”, a declarat Shane Dowling, country managing director Ayvens în România.

ALD Automotive România, fondată în 2005, împreună cu LeasePlan România, fondată în 2007, s-au adaptat constant la nevoile pieței și au reușit să construiască o comunitate solidă de clienți, având la bază o fundație puternică în materie de calitate și inovație. În cei aproape 18 ani de activitate, toate acțiunile și inițiativele celor două companii au contribuit la dezvoltarea sectorului de leasing operațional din România.

Procesul de integrare a unor capabilității și expertize complementare a oferit companiei oportunitatea de a reimagina mobilitatea, pentru a răspunde mai bine provocărilor din viitor.

Noul brand se aliniază acestui obiectiv comun, consolidând poziția unică a companiei pe piață, prin evidențierea elementelor care o fac diferită și a valorii adăugate pe care o aduce clienților din toate segmentele de activitate. Promisiunea noului brand, „make life flow better”, are ca scop livrarea de servicii de mobilitate mai simple, mai inteligente și mai sustenabile. 

„Sectorul mobilității se schimbă rapid, determinat de cererea tot mai mare de soluții de transport flexibile și convenabile, iar această abordare, orientată către flexibilitate și răspuns rapid în situații critice, cred că va defini strategiile de business ale companiilor în anii următori. Unirea a doi lideri globali din sectorul mobilității oferă posibilitatea unei creșteri și mai puternice pe piața locală. Cu noul brand, continuăm să construim pentru viitor, alături de toți colegii noștri din Ayvens. Sunt extrem de mândru de modul în care am reușit, în ultimul an, să aducem împreună colegii din două companii diferite, de profesionalismul, dedicarea, expertiza și capabilitățile lor complementare, care ne vor oferi oportunitatea de a reimagina mobilitatea pentru a răspunde mai bine provocărilor viitorului”, a adăugat Shane Dowling.

Noul brand construiește o identitate puternică pentru cei doi jucători de renume din industrie, prin:

• Un nume nou și un simbol grafic nou
 

Ayvens este un nume memorabil, simplu, dar în același timp recognoscibil, care indică drumul spre progres. Este asociat cu un simbol grafic care reprezintă cele două companii unite într-o singură echipă, cu un scop comun, o fundație solidă și o formă fluidă îndreptată în sus ce simbolizează dinamism și progres. Numele este puternic susținut de acționarul global majoritar, Societe Generale. 

• Un nou slogan

Better with every move exprimă misiunea companiei de a livra servicii de mobilitate „mai bune” pentru clienți, pentru companii și pentru planetă.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.