Allview, brandul local lider în industria electronicelor, a lansat oficial, în 12 decembrie, modelul CityZEN, o mașină electrică dedicată în primul rând traficului urban și deplasărilor extraurbane scurte, ce poate fi condusă de la vârsta de 16 ani.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Lansarea marchează extinderea activității cu o nouă linie de business, Allview Auto, ce are ca obiectiv principal oferirea de soluții de mobilitate sustenabilă și accesibilă, răspunzând astfel, nevoilor critice de mediu ale societății și ale clienților.
„Decizia de a deschide o nouă linie de business, este un pas firesc în dezvoltarea businessului nostru. În cei peste 20 de ani de activitate, compania s-a reinventat și adaptat continuu la tendințele globale, pentru a rămâne alături de clienți și pentru a le oferi soluții accesibile. Într-un domeniu de activitate aflat într-o permanentă schimbare și dezvoltare, este esențial nu doar să identifici domeniile și industriile în cadrul cărora un nou val de inovare este în plină desfășurare, ci și să identifici plusul de valoare pe care îl poți adăuga. Datorită istoriei companiei și a sinergiilor dintre diferitele activități, mărci specializate și competențe, credem că avem know-how-ul necesar pentru a avea un impact pe piața de e-mobility”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Allview.
CityZEN este alegerea ideală pentru șoferii începători, elevii de 16 ani+, cupluri sau ca al doilea vehicul al unei familii. Indiferent de scenariu, alegerea noului vehicul electric este câștigătoare.
„Până la momentul lansării oficiale, modelul electric a fost prezentat în diferite contexte, oferindu-ne posibilitatea de a colecta feed-back-ul real al clienților. Reacțiile au fost extrem de pozitive, ceea ce ne întărește convingerea că acest model va ocupa un loc important în piață”, a adăugat marketing managerul Allview.
CityZEN, oferă dotări de segment superior, rămânând totuși accesibil. Modelul electric pune la dispoziție o gamă complexă de echipamente şi tehnologii care asigură un nivel înalt de confort și siguranță:
-
singurul sistem de camere din piață, cu vedere panoramică 360°, din categoria sa de preț
-
centru de infotainment cu două ecrane color de 10.25″ fiecare
-
comenzi pe volan (audio, volum, butoane preluare / închidere apel)
-
airbag șofer și caroserie cu întărituri din oțel
-
sistem detectare presiune pneuri
-
selector de viteze cu treaptă SPORT
-
portbagaj voluminos de 816 litri, ideal pentru serviciile de curierat la comandă
-
închidere centralizată cu telecomandă pe cheie
-
oglinzi retrovizoare electrice
-
închiderea și deschiderea geamurilor din telecomandă
Conform Goldman Sachs „Journal of Modern Power Systems and Clean Energy”, distanțele zilnice parcurse în majoritatea țărilor variază în medie între 40 și 60 km. Astfel, cu un consum de 8 kW/100km și o autonomie de până la 170 km WLTP în ciclu urban, CityZEN acoperă cu ușurință aceste distanțe, indiferent de traseul clientului.
Design cu atitudine, gata să învingă cele mai mari provocări urbane
La exterior, CityZEN se remarcă printr-un design care atrage priviri, dimensiuni compacte și culori urbane. Clienții pot alege dintr-o gamă de patru nuanțe de caroserie: CYAN BREEZE, SEREN GREY, PINK BLOSSOM și PURE WHITE. Pentru a spori atractivitatea modelului, bara din față integrează perforații ce imită cerul înstelat, impunând un nou standard pentru estetica mobilității electrice accesibile.
Interior încăpător și stilizat
Noul vehicul electric nu face compromisuri nici în ceea ce privește spațiul interior. Echipat cu un interior modern, în culori asortate cu exteriorul mașinii, CityZEN reflectă o atenție deosebită la detalii. Habitaclul său, generos și confortabil, este completat de un portbagaj cu o capacitate substanțială de 816 litri.
Modelele CityZEN beneficiază de 5 ani garanție, în limita a 80.000 km pentru baterie și 24 luni, în limita a 50.000 km, garanție comercială.
Pentru a răspunde așteptărilor clienților, modelul va avea un preț de vânzare de 7.990 de euro (TVA inclus), preț valabil cu programul Rabla Plus, în condițiile menținerii valorii voucherului oferit în 2023.
Compania intenționează să lanseze cel puțin încă două modele electrice în 2024, inclusiv un mini SUV, pentru a acomoda mai multe tipuri de nevoi.
Despre Visual Fan
Visual Fan S.A., deținătoarea brandului Allview (simbol bursier ALW), este o companie românească cu o vastă experiență în producția de dispozitive mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi. Fondată în 2002 în Brașov, Visual Fan a devenit cunoscută drept un vizionar și pionier în domeniul tehnologic, lansând produse inovatoare care aduc tehnologia la îndemâna utilizatorilor. Compania este recunoscută pentru lansarea celui mai complex sistem Smart Home din România în 2016, pentru crearea primului asistent vocal în limba română – AVI, în 2017, și pentru încheierea unui parteneriat direct cu Google Android TV™ în 2019. Allview a fost, de asemenea, primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED în 2020. În continuarea demersurilor sale de inovare, în 2022, compania a lansat conceptul Green by Allview, ce integrează noi domenii de activitate cu un obiectiv clar: construirea unui viitor sustenabil pentru creșterea calității vieții în ansamblu și a grijii pentru generațiile viitoare. În 2023, aplicația Allview AVI ChatGPT a primit un update important prin adăugarea unui model de limbaj natural antrenat de inteligența artificială (AI). Allview continuă să investească în cercetare și dezvoltare și își propune să creeze un robot inteligent – asistent personal în viitor.