In urma cu putina vreme am primit pe adresa redactiei copia unui certificat de grefa prin care o firma de transport a obtinut suspendarea punctelor 2 si 6 din Ordinul 1640/2012, pana la pronuntarea instantei de fond. Este vorba despre dreptul de a participa la atribuire cu vehicule detinute prin contract de inchiriere, precum si despre depunctarea cu 10 puncte a firmelor aflate in insolventa. Ministerul Transporturilor nu a formulat inca un punct de vedere.
Pe de alta parte, procesul de atribuire, chiar si la aceasta a treia incercare, traverseaza momente dificile. Programul de transport a continuat sa fie modificat inclusiv pe parcursul zilei de ieri si chiar astazi.
In plus, surse din cadrul CNMSI au precizat ca, in cadrul unor discutii informale, li s-a comunicat ca si in cursul zilei de maine, 14 februarie, vor fi trimise modificari la programul de transport. CNMSI analizeaza legalitatea realizarii modificarilor in aceasta etapa a procesului de atribuire si, in plus, va refuza realizarea de modificari in cazul traseelor unde au fost depuse deja oferte de catre operatorii de transport.
Radu BORCESCU
Buna ziua!
Asa ceva s-a mai intamplat in 2004, tot o bataie de joc. S-a ajuns mult prea departe, pe timpul administratorilor si salariatilor, pe stresul tuturor celor implicati si dupa 3 luni de chin in care am fost considerati nu parteneri de dialog ci doar mingi de tenis. Pacat!
SA SE SUSPENDE PANA IN APRILIE!!!!! E bataie de joc. Sa modifice programul in timpul licitatiei… atunci poate as putea sa introduc si eu masini in parc in timpul licitatie, de ce nu? Aici ne-au adus nepotismele si asta inseamna sa fie oameni incapabili in functii de conducere.
Si in plus e interesant cum se poate tine licitatia cand puntele 2 si 6 din 1640/2012 sunt suspendate pana la pronuntarea instantei de fond…??
Buna,
E cea mai penibila situatie din cate-am auzit / trait in tara asta !
N-am mai auzit sa se-ntample asa ceva in alte domenii.
Sa actualizezi programul de transport in timpul atribuirii.
Sa opresti atribuirea cu o zi inainte de incepere. S-o amani, apoi s-o reiei.
Nu mai respecti nimic.
Sa faci atribuirile separat (judetean-interjudetean).
Se intampla asta pentru ca interesele mizere au depasit orice limita: nu reusesc sa se mai inteleaga intre ei, sa-si imparta ciolanul afurisit !
..macar daca ar avea bunul simt sa conceapa o legislatie corecta , sa amane atribuirea pana la intelegerea deplina a tuturor si cand toate jocurile sunt facute sa puna in aplicare corect si transparent.
Ajungem sa fim partasi la o maxima incompetenta de punere in aplicare a unor regulamente.
In fapt, asta ascunde interesul meschin.
..se vor transa in final aceste atribuiri, evident cum vor ei.
Se vor uita repede aceste meschinarii, vor deveni istorie.
e gandita asta !!
Cei corecti, transparenti (dar mici) vor suferi.
Cui pasa de asta ?
Nimanui.
Traim aceste vremuri si ne meritam soarta !
Bafta tuturor !
frumos comentariu cristian…,dar il vede cineva din cei ce fac regulile jocului…??? sunt un transportator ce detin licente si pe trasee judetene si interjudetene,nu e corect ce se intampla,aceasta licitatie are prea multe lacune,se schimba regulile in timpul jocului,judetenele nu se tin odata cu interjudetenele,nu se respecta programul afisat,de exemplu in program scrie caca in perioada 08-12.02.2013 se pot face sesizari la eventualele erori de program,INSA,domnul supuran instiinteaza abia pe data de 11.02.2013 pe cei de la CNMSI ca le va pune la dispozitie noul program…pai cand sa mai faci sesizari…si multe altele…dar asta e ai dreptate “traim aceste vremuri si ne meritam soarta!” PS:corect ar fi ca sa aiba loc o amanare pana prin iulie-august si sa se pina la punct un program bine stabilit…sau daca nu sa se prilungeasca licentele pana in 2019. Bafta tuturor transportatorilor!
cine poate explica ce inseamna traseu limitrof si traseu interjudetean special ? sa faceti trimitere la un text de act normativ in vigoare care explica acesti termeni .
nu vrea sa iti raspunda nimeni adi,oare de ce?
NIMIC in ultimele zile despre licitatie….contestatii….oare i-au “potolit” si pe cei de la FORT, aia din Minister….?
V-ati laudat ca dati detalii despre contestatia alora de la Gill&Nic, ca o monitorizati….DEGEABA, TOTI SUNTETI O APA SI UN PAMANT, VA URMARITI NUMAI INTERESELE PERSONALE….ACEST MEAJ ESTE SPECIAL PT D-L HAGIU…..
PS: sunt un operator membru al ATP VASLUI si FORT ….nu sunt CORECTE presiunile de renuntare la greva facute la adresa membrilor din VS, CREDEAM CA SUNTETI DE PARTEA NOASTRA, DAR NE-ATI CONVINS….