Bani europeni pentru DN5 București – Adunații Copăceni, Faza II

Modernizarea DN5, sectorul București – Adunații Copăceni (Faza II), va primi fonduri europene, după ce Compania Națională de Administrare a Infrastructurii rutiere a pierdut (pe vremea când se numea CNADNR) finanțarea alocată în exercițiul financiar european 2007 – 2013,  pentru că nu a executat lucrarea. 

foto: Jean-Mihai Pâlșu

Iată precizările CNAIR:

MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR, în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 14 septembrie 2017 Contractul de Finanțare nr. 122 pentru proiectul ”Modernizare DN5, sectorul București-Adunații Copăceni-Faza II”.

Obiectivul contractului pentru proiectul  ”Modernizare DN5, sectorul București-Adunații Copăceni-Faza II” îl reprezintă acordarea finanțării nerambursabile de către AM POIM, pe durata stabilită și în conformitate cu obligațiile asumate prin prezentul Contract de Finanțare, inclusiv Anexele care fac parte integrantă din acesta.

Valoarea totală a acestui contract este de 101.632.279,14 lei (fără TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% F.E.D.R. din valoarea totală eligibilă aprobată- 57.031.262,30 lei, restul de 25% Guvernul Romaniei.

Perioada de implementare a Proiectului este de 48 luni, respectiv între 01.01.2014 și 31.12.2017 la care se adaugă, după este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Prin finalizarea Fazei 2 a proiectului ”Modernizare DN5, sectorul București-Adunații Copăceni-Faza II”se vor indeplini toți indicatorii asumați, atât prin Programul Operațional Sectorial Transport 2007-2013, cât și prin programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operational Infrastructura Mare.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.