Bergenbier a lansat Raportul de sustenabilitate pentru anul 2020, care arată progresele obținute în realizarea obiectivelor globale Our Beer Imprint 2025 de a contribui la protecția oamenilor, a mediului înconjurător și a comunităților.
Precizările transmise ZIUA CARGO:
Țintele stabilite, organizate pe trei piloni – promovarea unui consum responsabil, eficienţă de la grâne la pahar, sprijin pentru oameni şi comunităţi – fac ca toate acțiunile Bergenbier S.A. să se îndrepte către protejarea resurselor și dezvoltarea unui viitor sustenabil.
Începând cu luna noiembrie 2019, Bergenbier S.A. nu a mai trimis la groapa de gunoi niciun fel de deșeu menajer, procentul de valoficare fiind de 100% (valorificare prin reciclare sau valorificare energetică). În 2020 au fost puse pe piață un total de 35.348.039 kg ambalaje generând 4089,27 tone de deșeuri, dintre care 4089,12 tone au fost reciclate, iar 0,15 tone au fost eliminate în mod controlat.
98% dintre materiile prime folosite în producerea berii în fabrica Bergenbier din Ploiești sunt de proveniență autohtonă, ceea ce a contribuit la încurajarea economiei locale.
Bergenbier S.A., companie situată în top trei producători de bere din România, realizează producția în fabrica de la Ploieşti şi are o reţea performantă de distribuţie naţională. Compania are peste 650 de angajați și a plătit către statul român impozite și taxe aferente anului 2020 în valoare de peste 196 milioane de lei.
„Sunt mândru să fiu parte din Familia Bergenbier S.A., o companie care într-un an 2020 dificil pentru toți, a arătat solidaritate, unitate și sprijin pentru parteneri și clienți. Împreună am găsit forța de a continua la același nivel. Reușita noastră a fost determinată de echipa puternică din Bergenbier, adevărați profesioniști în industria berii, care a lucrat cu o agilitate de invidiat, alături de partenerii noștri din comerțul modern și tradițional și partenerii distribuitori. Am simțit pasiunea și determinarea fiecăruia în tot acest timp și le mulțumesc pentru prietenie și parteneriat. Suntem hotărâți să continuăm pe drumul responsabilității și al sustenabilității în respectarea principiilor unui mediu de afaceri corect, să ne îmbunătățim an de an amprenta berii pe care o producem, să eficientizăm utilizarea resurselor în orice activitate”, a declarat Mihai Voicu, director general al Bergenbier.
În 2020, grija pentru mediul înconjurător și gradul de implicare în proiectele de sustenabilitate au rămas neschimbate. În acest sens, Bergenbier a realizat a treia etapă a proiectului „Te răcorești și reîmpădurești!”, unul dintre cele mai ample proiecte de reîmpădurire organizat de către un berar. Din dorința de a dărui înapoi naturii din răcoarea pe care aceasta o oferă și datorită angajamentului pe termen lung pentru menținerea și îngrijirea zonelor plantate, alături de prietenii de la „Plantăm fapte bune în România” și Ocoalele Silvice au fost platați încă 50.000 de puieți, numărul total al acestora ajungând la 150.000 în 2020.
Împreună cu Asociația Berarii României, Bergenbier a susținut campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, care își propune să atragă atenția consumatorilor asupra situației economice din sectorul ospitalității, puternic afectat de întreruperea activității pe perioada stării de urgență.
Mai mult decât atât, compania s-a implicat în proiectul „Din Linia Întâi Pentru Linia Întâi!” prin care unitățile sanitare de pe întreg teritoriul României au primit materiale de strictă necesitate în tratarea persoanelor infectate COVID-19.
Raportul de sustenabilitate pe care il puteți consulta aici cuprinde informații ce fac referire la compania Bergenbier, parte a Molson Coors Beverage Company, cu operațiuni pe întreg teritoriul României, în Fabrica Bergenbier Ploiești, sediul central din Voluntari, Ilfov și birourile locale de vânzări din fiecare județ al țării. Datele prezentate fac referire la anul 2020, perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2020.
Despre Bergenbier
Parte a grupului Molson Coors Beverage Company, compania Bergenbier a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Prin fiecare lucru pe care îl facem, încântăm băutorii de bere din România. De aceea, Bergenbier acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Fiecare bere produsă lasă o urmă, iar aceasta ajută compania să creeze un viitor sustenabil. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum, berea albă germană nefiltrată Frazinskaner și Fresh, cel mai nou mix de bere cu suc de fructe.
Despre Molson Coors
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților noștri, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele noastre de sustenabilitate 2025.