BERU (marcă comercială înregistrată a BorgWarner) lansează un nou website dedicat asistenței clienților săi, iar funcțiile suplimentare, funcționalitatea îmbunătățită și noul design contemporan răspund solicitărilor acestora.
Iată precizările, în comunicatul remis redacției:
Federal-Mogul Motorparts anunță lansarea unui nou website pentru brandul său de sisteme de aprindere, BERU®*. Actualizarea aduce o serie de modificări pentru a îmbunătăți experiența de utilizare, adăugând pagini de asistență clienți, și pentru a asigura compatibilitatea cu o gamă de dispozitive, inclusiv smartphone-uri și tablete.
Noile funcții fac site-ul mai util pentru clienți, incluzând cataloage descărcabile, ghiduri de identificare a problemelor, broșuri tehnice și o secțiune „Găsește-mi piesa”.
Dezvoltarea noului site s-a axat pe îmbunătățirea funcției de asistență pentru produse, determinând crearea unui ghid digital de ultimă generație pentru identificarea problemelor la bujii scânteie și bujii incandescente.
„Suntem mândri de modul în care am regândit acest website și de toate noile funcții pe care acesta le introduce”, explică Ronald De Wilde, Brand Manager, BERU, Federal-Mogul Motorparts, EMEA. „Încercăm permanent să oferim asistență tehnicienilor, proprietarilor de ateliere auto și distribuitorilor, iar platformele noastre digitale reprezintă un pas important în facilitarea acestui sprijin și în dezvoltarea relației noastre cu aceștia. Actualizarea site-ului BERU include câteva funcții excelente, unele dintre ele fiind introduse în urma feedback-ului extrem de util venit din partea clienților “.
Website-ul conţine şi imagini de înaltă rezoluție iar adresa URL este simplificată: www.beruparts.eu.
BERU este o marcă premium de sisteme de aprindere și pornire la rece, distribuite exclusiv de Federal-Mogul Motorparts pe piața aftermarket. În prezent, aceasta oferă piese de calitate pentru segmentul aftermarket.
Despre Federal-Mogul
Federal-Mogul LLC este un furnizor global de top de produse şi servicii destinate producătorilor auto şi operatorilor de service pentru vehicule şi echipamente de pe piaţa automobilelor, vehiculelor comerciale uşoare, medii şi grele, navale, feroviare şi aerospaţiale, precum şi de pe piaţa energetică şi industrială. Produsele şi serviciile companiei contribuie la reducerea consumului de combustibil, a emisiilor de CO2, şi îmbunătăţesc siguranţa vehiculelor.
Federal-Mogul cuprinde două departamente comerciale independente, conduse fiecare de către un director general executiv, aflat în subordinea consiliului de administraţie al Federal-Mogul.
Divizia Federal-Mogul Motorparts vinde şi distribuie un portofoliu larg de produse prin intermediul a peste 20 dintre cele mai recunoscute mărci de pe piaţa globală auto din segmentul aftermarket, deservind în acelaşi timp echipamente originale incluzând sisteme de frânare, ștergătoare și o gamă de componente de șasiu, către producătorii de vehicule. Mărcile aftermarket ale companiei includ ştergătoarele ANCO®; piesele și fluidele auto premium calitate OE Beck/Arnley®; sistemele de aprindere BERU®*, sistemele de iluminare, bujiile, ştergătoarele şi filtrele Champion®, filtrele Interfil® , produsele pentru motoare AE®, Fel-Pro®, FP Diesel®, Goetze®, Glyco®, National®, Nüral®, Payen®, Sealed Power® și Speed-Pro®, piesele de șasiu MOOG® şi produsele pentru frânare şi iluminare Abex®, Ferodo®, JURID® și Wagner®.
Divizia Federal-Mogul Powertrain proiectează şi produce componente originale pentru sisteme de propulsie şi produse de protecţie a sistemelor pentru autoturisme, autovehicule grele, aplicaţii industriale şi de transport.
Federal-Mogul a fost înfiinţată la Detroit în anul 1899 şi are sediul central în Southfield, Michigan. The company are aproximativ 55.000 de angajaţi în 24 de țări.