Blue Air a transferat pe Aeroportul de la Suceava, începând din 15 august, zborurile de la Aeroportul din Bacău, care a intrat în lucrări de modernizare până la 30 septembrie.
Pasagerii vor beneficia de transfer gratuit cu autocarul.
„În urma deciziei Administraţiei Aeroportului Internaţional Bacău, referitoare la închiderea temporară a aeroportului în perioada 15 august – 30 septembrie 2020 pentru efectuarea de lucrări de modernizare, Blue Air este nevoită să transfere zborurile planificate către aeroporturile din regiune. (…) În perioada 15 august – 30 septembrie 2020, zborurile planificate pe Aeroportul Bacău vor fi transferate pe Aeroportul Internaţional Suceava, pasagerii beneficiind de transfer gratuit cu autocarul”, potrivit unui comunicat al Blue Air.
Orarele de zbor şi indicativele curselor transferate din Bacău la Suceava rămân neschimbate pentru majoritatea zborurilor, menţionează Blue Air.
Închiderea aeroportului din Bacău afectează 39 de zboruri pe săptămână.
Pasagerii primesc noile detalii de călătorie şi notificări prin mesaj SMS şi prin e-mail.
Cei care decid să nu mai călătorească pot solicita rambursarea integrală a sumei aferente rezervării în portofelul electronic individual Blue Air sau a sumei aferente rezervării în numerar către modalitatea de plată folosită la achiziţionarea biletului.
Pentru procesarea solicitărilor de rambursare, pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul Blue Air (Serviciul Clienţi sau direct pe site www.flyblueair.com) se pot adresa direct Blue Air, la adresa de e-mail zbor.anulat@blueair.aero. Datorită volumului mare de incidente din ultima perioadă cauzate ca urmare a pandemiei COVID, rambursarea în numerar poate dura mai mult de 10 săptămâni, precizează compania.
Pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul unei agenţii de turism trebuie să se adreseze direct agentului de turism, întrucât Blue Air nu are toate detaliile necesare pentru a soluţiona aceste cereri.
În cazul zborurilor afectate de închiderea Aeroportului din Bacău care au fost anulate, fără corespondent în aceeaşi zi de pe aeroporturile din regiune, pasagerii pot opta pentru reprogramare gratuită sau pentru recuperarea sumelor în portofelul electronic individual Blue Wallet.