Carrefour România lansează primul chatbot al magazinului, disponibil 24/24. Parte din campaniile de brand de angajator „Lumea Carrefour”, noua opțiune disponibilă în aplicația Facebook Messenger este cea mai recentă inovație Carrefour pentru recrutarea în mediul online și are trei secțiuni – Cariere, Magazine și Sesizări, potrivit carrefour.ro.
Astfel, ChatBot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job în interiorul companiei cu asistență pe tot parcursul procesului de aplicare, dar și informații despre magazinele Carrefour din proximitate. În plus, funcționează ca platformă de feedback, în interacțiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.
ChatBot-ul Carrefour are la bază noi modalități de utilizare a tehnologiilor digitale, pentru a oferi o experiență îmbogățită utilizatorilor. Astfel, secțiunea Cariere ajută candidații să aplice simplu și rapid pentru un post în cadrul companiei, în funcție de locație, dar și de preferințe în ceea ce privește formatul de magazin. Discuția online este structurată astfel încât să ușureze cât mai mult procesul de aplicare, iar ofertele de job sunt actualizate în timp real printr-o sincronizare permanentă cu secțiunea de Cariere de pe site-ul www.carrefour.ro. În plus, utilizatorii au posibilitatea să aplice pentru un punct de lucru, indiferent dacă există sau nu o poziție vacantă, urmând să fie contactați în momentul în care un post devine disponibil.
„Mediul online este folosit ca mijloc de promovare şi de comunicare directă cu clienții, iar acum, și cu viitorii noștri colegi care au la dispoziție ChatBot-ul Carrefour România, cea mai recentă inovație a companiei pentru recrutarea în mediul online. Astfel, candidații pot afla informații despre oportunitățile de carieră din cadrul unuia dintre cei mai mari si atractivi angajatori din retailul românesc, într-un mod prietenos, rapid și eficient.”, spune Ana Krasovschi, Director Resurse Umane Carrefour România.
Mai mult, chatbot-ul oferă asistență și clienților care își doresc să localizeze rapid unitățile Carrefour prin secțiunea „Magazine”, care listează rezultate din proximitatea utilizatorului, precum adresa, programul sau alte informații de contact. De asemenea, clienții au posibilitatea să vadă cataloagele cu produse, să-și optimizeze ruta până la cel mai apropiat magazin sau să vadă locația magazinului selectat, prin Google Maps.
Cea de-a treia secțiune are rolul de a eficientiza sugestiile sau sesizările referitoare la experiențele clienților în cadrul unităților din rețeaua Carrefour.
Chatbot-ul Carrefour România completează strategia de dezvoltare și digitalizare a companiei, pe toate palierele de business, de la zona comercială și până la employer branding, fiind singura astfel de inițiativă din industria românească de retail. De asemenea, potențialii angajați au la dispoziție și alte instrumente precum secțiunea de Cariere a site-ului www.carrefour.ro, relansată într-o formă mai simplă și mai intuitivă în 2016, sau linia specială pentru informații referitoare la magazinele care își măresc echipele și programare la interviu: 0800 0800 04.
Proiectul a fost realizat în colaborare cu agenția Centrade | Cheil, agenția digitală a Carrefour. Toate cele trei zone importante din acest proiect au fost asigurate de către agenție: designul de produs, dezvoltarea și comunicarea acestuia către publicul larg.
„Zona de digital determină o direcție din ce în ce mai clară: viteza cu care serviciile se adaptează nevoilor userilor este foarte importantă! Noul ChatBot Carrefour se pliază nu doar pe una dintre cele mai populare aplicații de chat din România (Facebook Messenger), dar folosește natural și opțiunile sale, deja foarte familiare userilor de toate vârstele. Abordarea devine câștigătoare, îmbinând o nevoie de business cu un comportament tot mai prezent al utilizatorilor”, spune Teodor Gurgui, Digital Project Manager Centrade | Cheil.
Utilizatorii pot afla mai multe detalii accesând secțiunea „Trimite mesaj” de pe pagina de Facebook a magazinului.
Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 318 magazine din țară, hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro.
Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.
De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, dar si soluții pentru comenzi de mâncare precum aplicația Gurmandio, prima aplicație creată de un retailer care oferă utilizatorilor o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată.
Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.